۰
پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۰

پایان رویای جام جهانی برای 5 بازیکن تیم ملی

پنج بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان به احتمال فراوان شانسی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر نخواهند داشت.
پایان رویای جام جهانی برای 5 بازیکن تیم ملی
به گزارش مردم سالاری آنلاین،مرحله چهارم اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان صبح امروز به اتمام رسید.
در شرایطی که امروز روزبه چشمی و سید حسینی، پس از قهرمانی استقلال در سوپرجام برای ریکاوری در ساختمان پک حضور داشتند و البته ابوالفضل جلالی نیز به دلیل کسالت با نظر کارفنی تیم ملی حضور داشتند اما از محمد محبی، مهدی مهدی ‌پور و صالح حردانی که در مراحل قبلی اردوی تیم ملی شرکت کردند، خبری نبود.
کی‌روش پیش از این هم از جمع بازیکنانی که در مراحل قبلی اردوی تیم ملی شرکت می‌کردند برای مرحله چهارم محمد خدا بنده لو و آرمین سهرابیان، بازیکنان گل گهر را به اردو دعوت نکرده بود.
هرچند با وجود غیبت این پنج بازیکن در مرحله تازه به اتمام رسیده اردوی تیم ملی، نمی‌توان به صورت قطعی گفت آنها دیگر شانسی برای دعوت به تیم ملی ندارند اما این شانس در شرایط فعلی به کمترین میزان خود رسیده مگر اینکه کی‌روش با دعوت از این بازیکنان، آن‌ها را سورپرایز کند.
درحال حاضر محمدرضا اخباری، پیام نیازمند، امید نورافکن، رامین رضاییان، علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، وحید امیری، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد سرلک، سامان فلاح، شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، روزبه چشمی، سید حسین حسینی و ابوالفضل جلالی ۱۵ بازیکنی هستند که به عنوان نفرات اصلی تیم ملی تمرین می‌کنند.
البته ۱۱ بازیکن از رده سنی جوانان و امید که در اردو حضور دارند نیز هفته آینده و تا پیش از دیدار با نیکاراگوئه در کنار ملی پوشان خواهند ماند اما در نهایت باید دید کی‌روش به جز این نفرات، آیا بازیکن دیگری را به پنجمین مرحله آماده سازی تیمش که از شنبه آغاز خواهد شد را فرا می خواند یا خیر.
منبع:فارس
کد مطلب: 179385
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *