۰
شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰

هشدار مجدد روسیه به اسرائیل درباره ارسال تسلیحات به اوکراین

شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داده است که روسیه به این رژیم هشدار داده که حتی اگر از طریق کشور ثالث به اوکراین تسلیحات ارسال کند، به این اقدام پاسخ خواهد داد.
هشدار مجدد روسیه به اسرائیل درباره ارسال تسلیحات به اوکراین
به گزارش مردم سالاری آنلاین، منابع خبری جمعه شب گزارش دادند، روسیه بار دیگر به رژیم صهیونیستی درباره ارسال تسلیحات به اوکراین هشدار داده‌ است.
خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد روسیه بار دیگر به رژیم صهیونیستی نسبت به ارسال موشک‌های ضدهوایی و سامانه‌های موشکی دیگر به اوکراین هشدار داده و گفته است که به این اقدام پاسخ خواهد داد.
بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی ممکن است از طریق کشور ثالث به اوکراین تسلیحات ارسال کند.
با این حال شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داده است که روسیه به این رژیم هشدار داده که حتی اگر از طریق کشور ثالث به اوکراین تسلیحات ارسال کند، به این اقدام پاسخ خواهد داد.
پیش تر «آناتولی ویکتوروف» سفیر روسیه در فلسطین اشغالی گفته بود در صورتی که اسرائیل سلاح در اختیار اوکراین قرار دهد از نظر دولت روسیه اقدامی غیردوستانه تلقی خواهد شد.
در همین حال ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین گفته بود که میان کی‌یف و تل آویو تبادلات اطلاعات وجود دارد.
رئیس‌جمهور اوکراین همچنین از رژیم صهیونیستی خواسته بود به جنگ علیه روسیه بپیوندد و درخواست سیستم‌های دفاع هوایی از اسرائیل کرده بود.
این در حالی است که بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفته بود که به دلیل محدودیت‌های عملیاتی، این رژیم قادر نیست به اوکراین تسلیحات یا سامانه پدافندی تحویل دهد.
کد مطلب: 179537
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *