۰
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۰

ارزانترین آپارتمان‌های غرب تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نقلی غرب تهران خواهیم‌ پرداخت.
ارزانترین آپارتمان‌های غرب تهران چند؟
به گزارش مردم سالاری آنلاین، غرب تهران یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین منطقه‌های تهران است. افراد زیادی به دنبال خرید مسکن در این قسمت از پایتخت هستند ولی به علت قیمت بالای خانه های این منطقه توانایی خرید خانه با هر متراژی را ندارند، بنابراین در این گزارش به بررسی خانه‌های نقلی غرب تهران می‌پردازیم.
آپارتمانی ۱ خوابه در محله طرشت با متراژ ۵۸ متر درحالی که ۱۰ سال از ساخت آن گذشته باشد، در روز های گذشته معادل ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
اگر واحدی ارزان قیمت‌تر در همین محله میخواهید، میتوانید واحدی ۱۰ ساله با متراژ ۵۰ متر و ۱ اتاق خواب را به قیمت ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.
واحدی ۱۷ ساله در محله سعادت‌آباد با متراژ ۵۲ متر و ۱ اتاق خواب، ارزشی معادل ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان دارد.
برای خرید واحد آپارتمانی ۶۰ متری در محله ستارخان با ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۸ سال از ساخت آن گذشته باشد، به بودجه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.
آپارتمانی ۶۰ متری در صادقیه درحالی که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، قیمتی معادل ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دارد.
با سرمایه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان میتوانید واحدی ۵۸ متری در گیشا(کوی‌نصر) درحالی که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب نیز داشته باشد را خریداری کنید.
آپارتمانی دیگر در محله پونک با متراژ ۵۸ متر و ۱ اتاق خواب، با توجه به گذشت ۱۴ سال از ساخت این واحد قیمتی معادل ۲ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان دارد.
توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.
کد مطلب: 179829
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *