۰
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۰
با توجه به حمایت جمهوری خواهان از رمزارزها

انتخابات میان دوره ای آمریکا چه تاثیری بر بازار رمزارزها می گذارد؟

نتیجه انتخابات میان دوره ای آمریکا که در حال برگزاری است، می‌ تواند به میزان قابل توجهی بر سرنوشت بازار رمزارزها تاثیر بگذارد. از آنجا که جمهوری خواهان بیشتر طرفدار رمزارزها هستند، در صورتی که این حزب، کنگره و سنا را در دست بگیرد، ممکن است خبرهای خوبی برای این بازار در راه باشد.
انتخابات میان دوره ای آمریکا چه تاثیری بر بازار رمزارزها می گذارد؟
به گزارش مردم سالاری آنلاین،بلومبرگ خبر داد، ترکیب کنگره سال آینده قرار است هفته آینده مشخص شود. برای جامعه کریپتو، مانند بسیاری از حوزه‌های انتخابیه دیگر، ممکن است عواقب زیادی پیش رو باشد.
صنعت کریپتو انتظار دارد سال ۲۰۲۲ سالی باشد که سیاست‌گذاران طرحی برای تنظیم طبقه دارایی ارائه دهند. در یک نقطه، با افزایش سرعت برای تصویب چندین طرح قانونی، از جمله یکی برای ایجاد حفاظ برای استیبل‌کوین‌ها و دیگری که مسائل قضایی را حل می‌کند، این خوش‌بینی موجه به نظر می‌رسید. اما اختلافات سیاسی حل نشده بین قانون‌گذاران و لابی‌گران و همچنین محدودیت‌های زمانی، این تلاش‌ها را متوقف کرده است.
اکنون، با ممانعت از الحاق یک لایحه کریپتو به بسته بودجه دولتی یا سایر قوانینی که باید تصویب شوند، این بحث تا سال ۲۰۲۳ ادامه خواهد داشت.
بر اساس نظرسنجی‌ها پیش‌بینی می‌شود که جمهوری‌خواهان، مجلس نمایندگان و احتمالاً سنا را پس می‌گیرند که منجر به ایجاد یک دولت تقسیم‌شده می‌شود، زیرا کاخ سفید، حداقل برای دو سال دیگر، در کنترل دموکرات‌ها باقی می‌ماند.
علاقه‌مندان به کریپتو ممکن است از اکثریت جمهوری‌خواهان در هر دو مجلس استقبال کنند، زیرا اعضای حزب جمهوری‌خواه غالباً برخی از سرسخت‌ترین حامیان آنها بوده‌اند و ممکن است با شدت بیشتری برای جابجایی صورت حساب‌هایی که بسیاری از افراد در صنعت درخواست کرده اند، تلاش کنند.
کنگره تحت کنترل جمهوری‌خواهان همچنین احتمالاً بر آژانس‌هایی مانند کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا -  که صنعت مسئول تنظیم از طریق اجرای آن است - فشار می‌آورد تا وضعیت تهاجمی خود را در برابر شرکت‌های رمزارزی کاهش دهند.
با این حال، تغییر پویایی در کنگره ممکن است هرگونه توافقات آزمایشی را که تاکنون در مورد قوانین به دست آمده است پیچیده کند و تلاش‌ها را بیشتر به تأخیر بیاندازد.
با توجه به آنچه پیش رو است، می‌توان انتظار داشت این صنعت که یکی از بزرگترین گروه اهداکنندگان در این دوره از انتخابات بوده است، کمک‌های خود را تا مرحله نهایی افزایش دهد.
کمک‌های مالی صنعت کریپتو در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای ایالات متحده کاهش یافته است
تجزیه و تحلیل اخیر بلومبرگ از پرونده‌ها به کمیسیون انتخابات فدرال نشان می‌دهد که اهداکنندگان رمزارز در ماه سپتامبر ۳.۹ میلیون دلار یا حدود ۶۳ درصد کمتر از ۱۰.۴ میلیون دلار اهدا شده در ژوئن زمانی که بسیاری از نامزدها هنوز در رقابت‌های اولیه خود با آن مبارزه می‌کردند، پرداخت کردند.
این کاهش تا اوایل اکتبر ادامه یافت و کمتر از ۶۰۰ هزار دلار کمک مالی در ۱۹ روز اول انجام شد (آخرین دوره زمانی که اطلاعات در دسترس است).
کاهش قیمت رمزارزها ناشی از آشفتگی در بازار کریپتو همراه با افزایش نرخ بهره و دور شدن از دارایی‌های پرخطر می‌تواند تا حدودی عامل این مساله باشد.
دلیل هر چه باشد، این صنعت باید امیدوار باشد تمام هزینه‌هایی که در اوایل انجام داده است، نتیجه دهد، زیرا به دنبال حفظ نقش تأثیرگذار در بحث‌های سیاستی آینده است.
عملکرد بهتر از صندوق‌های تامینی کریپتو در طول بازار صعودی دارایی‌های دیجیتال در رکود کاهش یافته است.
منبع:اقتصادآنلاین
کد مطلب: 180173
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *