۰
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۸

از تأثیرگذاری راهیان نور نظرسنجی کنید

آموزش وپرورش از میزان تاثیرگذاری و ماندگاری حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس از خانواده‌ها و خود دانش‌آموزان نظرسنجی کنند.
سرهنگ عبدالمجید عقیلی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به مطلب فوق یادآور شد: جامعه هدف ما در رابطه با حضور دانش‌آموزان و آموزگاران در مناطق عملیاتی یک میلیون نفر بوده که تا کنون ۴۰ درصد آن محقق شده است.
وی افزود: با توجه به آغاز فصل زمستان و امتحانات دانش‌آموزان، شاهد توقف چند روزه حضور آنها در مناطق عملیاتی بوده‌ایم اما با این حال بازهم برخی از کاروان‌ها در این مناطق حضور می‌یابند.
وی ادامه داد: حضور گسترده دانش‌آموزان پس از پایان امتحانات بار دیگر از سر گرفته خواهد شد و دانش‌آموزان می‌توانند با محیط اجتماعی فرهنگی و جغرافیایی این استان بیشتر آشنا شوند.
سرهنگ عقیلی در رابطه با تأثیرگذار بودن حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی نیز گفت: از آن جا که این حضور به صورت اردویی است شاهد شور و هیجان خاصی هستیم. همچنین در مدتی که دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند آنها با معارف هشت سال دفاع مقدس نیز آشنا خواهند شد اما اینکه این تأثیرگذاری پایدار است یا خیر جای بحث و تأمل بیشتری دارد.
کد مطلب: 18100
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *