۰
سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۴

روغن بهران سرد ویژه ۶۸

برای دریافت قیمت روغن بهران سرد ویژه ۶۸ روغن بهران سرد ضد یخ بهران بهمن با ما در تماس باشید
روغن بهران سرد ویژه ۶۸
روغن بهران سرد ویژه ۶۸ یکی از محصولات پر فروش شرکت فیدار می باشد که در این مقاله خواهیم به آن پرداخت همچنین محصولاتی مثل روغن بهران سرد و ضد یخ بهران بهمن نیز محصولاتی هستند که اطلاعات آن در این مقاله وجود دارد پس با ما در ادامه همراه باشید.
ویژگی روغن بهران سرد ویژه ۶۸
روغن بهران سرد از روغن پایه نفتنیک مرغوب ساخته شده است که در دمای بالا روانکاری بسیار خوبی دارد همچنین این روغن صنعتی با سیالیت خوب در دمای پایین توانسته فروش گسترده ای را در بازار داشته باشد فیدارگستر شرکتی می باشد که این محصول صنعتی را به صورت آنلاین به صورت بشکه‌ای در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
برند بهران که محصولات صنعتی را تولید می کند جز بهترین و معتبرترین برندهای تولید کننده انواع روانکارهای صنعتی می باشد و مدل های مختلفی طی سال‌های اخیر تولید و به بازار عرضه کرده است.
درباره روغن بهران سرد
قطعات و دستگاه های بسیار زیادی وجود دارد که برای کاهش میزان اصطکاک در هنگام کار و جلوگیری از سایش های ناخواسته و عملکرد مناسب نیازمند روغن های صنعتی هستند به همین دلیل شرکت ها و برند های متنوعی از جمله بهران برای برطرف کردن نیازهای مشتریان به وجود آمده و محصولاتی مثل روغن بهران سرد را تولید و به بازار عرضه کرده که فروش زیادی داشته و طرفداران خود را در بازار روانکارهای صنعتی دارد.
درباره ضد یخ بهران بهمن
اصلی ترین وظیفه ی این محصول صنعتی جلوگیری از آسیب دیدگی موتور می باشد که در فصل زمستان و مناطق سردسیر باعث کاهش نقطه انجماد می شود و مانع از یخ بستن آب داخل رادیاتور شده در صورت یخ بستن آب سیستم خنک کننده منبست شده و موجب  ترکیدگی رادیاتور میشود.
در فصل گرم سال نیز تابستان وجود دمای زیاد باعث به جوش آمدن آب شده و استفاده از ضد یخ بهران بهمن باعث افزایش نقطه جوش می شود
تمام ویژگی های گفته شده جز اصلی ترین نیازهای دستگاه ها می باشد که وجود محصولاتی چون این ضد یخ ها را واجب کرده است.
درباره ی ما
شما در فروشگاه سایت ما قادر به خرید و فروش انواع محصولات صنعتی از جمله انواع گریس و انواع ضد یخ را هستید همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره چگونگی خرید و فروش محصولات با ما در ارتباط باشید
کد مطلب: 181334
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *