۰
دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۰

عربستان در قد و قواره‌ای نیست که بخواهد شیطنت کند

فرمانده سپاه پاسداران تهران می‌گوید: سپاه پاسداران برای مقابله با ضدانقلاب از همه تجربیات خود استفاده می‌کند البته فعالیت افراد ضدانقلاب دوام نخواهد داشت.
عربستان در قد و قواره‌ای نیست که بخواهد شیطنت کند
به گزارش مردم سالاری آنلاین، سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه پاسداران تهران، در ارزیابی میزان بازدارندگی حمله موشک‌های سپاه به مقر تروریست‌ها در اقلیم کردستان عراق گفت: ناآرامی‌هایی که در کردستان وجود دارد توسط یکسری افراد ضدانقلاب انجام می‌شود که نیروی زمینی سپاه پاسداران طی یکی دو مرحله با این گروه‌ها برخورد کرده است لذا در حال حاضر افراد ضدانقلاب در کردستان شرارت‌هایی را انجام می‌دهند. 
او افزود: سپاه پاسداران و بسیج تجربیات بسیار ارزنده‌ای در کردستان دارند بنابراین افراد ضدانقلاب به هیچ عنوان نمی‌توانند اهداف خود را در کردستان پیش ببرند. در مجموع سپاه پاسداران برای مقابله با ضدانقلاب از همه تجربیات خود استفاده می‌کند. البته فعالیت افراد ضدانقلاب دوام نخواهد داشت کما اینکه خودشان هم بر این نکته واقف هستند و تا الان هم به این نتیجه رسیدند.
فرمانده سپاه پاسداران تهران در واکنش به تحرکات عربستان در ناآرامی‌های اخیر ایران تصریح کرد: عربستان در قد و قواره‌ای نیست که بخواهد شیطنت کند خودش هم این نکته را می‌داند. البته این کشور در حال حاضر بازیچه دست آمریکایی‌ها است و از دست و پنجه نرم کردن با یمن هم پشیمان است. انشاالله در آینده نزدیک عربستان متوجه اشتباهات خود خواهد شد. این کشور باید بپذیرد که آرامش منطقه تنها توسط کشورهای خود منطقه به وجود می‌آید و چاره‌ای غیر از پذیرش شرایط منطقه ندارد.
کد مطلب: 181876
برچسب ها: عربستان سپاه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *