کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تهدید نظامی ایران از سوی اسرائیل

10 آذر 1401 ساعت 12:50

«بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر سابق و احتمالاً آینده رژیم صهیونستی در گفتگو با فاکس نیوز، ادعاهایی درباره اغتشاشات در ایران و آینده توافق هسته‌ای مطرح کرد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، به ادعای نتانیاهو، اقدامات اخیر دولت ایران بسیار گویا آن است که ممکن است تهران به توافق هسته‌ای جدید پایان دهد.
نتانیاهو پس از انتشار کتاب خاطرات جدید خود با عنوان «بی بی: داستان من» در گفتگو با فاکس نیوز مدعی شد: «توافق هسته‌ای احتمالاً مرده است، زیرا تمام جهان دیدند که چهره واقعی تهران چیست.»
نتانیاهو همچنین با دفاع از اغتشاشات ایران، گفت که برای ادامه این وضعیت، هم به تحریم‌های فلج کننده و هم به تهدید نظامی نیاز است و اسرائیل آماده است بدون توجه به تأیید آمریکا خودش اقدامات لازم را انجام دهد.
ادعاهای نتانیاهو در حالی مطرح شده است که نتایج انتخابات اخیر رژیم صهیونیستی و تشکیل دولت بعدی به رهبری مشترک چهارگانه بنیامین نتانیاهو، بزالل اسموتریچ، ایتمار بن گویر و آریه درعی، عمق تأثیرات منفی کابینه ائتلافی نتانیاهو بر وحدت جامعه صهیونیستی و نزاع درباره ماهیت «هویت اسرائیل» را آشکار کرد. با وجود مشکلات و بحران‌های داخلی رژیم صهیونیستی بویژه در حوزه اتحاد داخلی، اما افرادی پوپولیست مانند نتانیاهو با طرح ادعاهایی علیه ایران در تلاش هستند تا افکار عمومی را از مشکلات داخلی خود به سمت خارج هدایت کنند و از این رو بنیامین نتانیاهو همواره به طرح ادعاهایی علیه ایران می‌پردازد.


کد مطلب: 182331

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/182331/تهدید-نظامی-ایران-سوی-اسرائیل

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir