کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آقای تاج کجایی؟!

10 آذر 1401 ساعت 16:16

تیم ملی ایران با حذف در مرحله گروهی جام جهانی در حالی به کشور برگشت که مسئولان فدراسیون حتی یک عذرخواهی ساده هم انجام ندادند.


به گزارش مردم سالاری آنلاین،تیم ملی فوتبال ایران در حالی در مرحله گروهی جام جهانی با نتایجی سینوسی حذف شد، که پیش از شروع مسابقات با توجه به فضای به وجود آمده پیرامون تیم و وعده های ریز و درشت، خیلی ها از این تیم توقع داشتند اولین صعود تاریخ فوتبال ایران در دور گروهی جام جهانی را رقم بزند اما این اتفاق نیفتاد.
عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی به خصوص در بازی مقابل انگلیس و آمریکا، نشان داد فوتبال ایران هنوز هم از نظر حرفه ای گری، فرسنگ ها با دنیا فاصله دارد و همین موضوع کمر تیم را شکست؛ البته از حق نباید گذشت که بازگشت ایران مقابل ولز، به خصوص پس از شکست سنگین مقابل انگلیس، ستودنی و شایسته بود اما حقیقت آن است که تیم ایران دچار توهم و غرور کاذب شده بود.
دلیل این توهم بیش از حد هم مدیرانی بودند که پیش از شروع مسابقات، با برکناری اسکوچیچ و آوردن دوباره کارلوس کی روش، وعده های پر طمطراق صعود و درخشش دادند اما در قطر ثابت شد همه وعده هایشان طبل تو خالی بود و حباب اطراف تیم ترکید تا حقیقتی تلخ به صورت ایران کوبیده شود.
با این وجود، نباید از این موضوع گذشت که فوتبال، برد و باخت دارد و تیم ایران هم نتوانست از گروه خود بالا برود اما موضوع مهم تر، این است که مسئولان و رئیس فدراسیون که پیش از آغاز مسابقات گویی روزانه سهمیه ثابت مصاحبه و اظهار نظر داشتند، پس از حذف ایران هیچ توضیح و عذرخواهی ای انجام نداده و روزه سکوت گرفته اند. همان هایی که پیش از شروع جام جهانی از شرایط عالی و فراهم بودن وضعیت برای تاریخ سازی می گفتند اما وقتی تیم ایران در باتلاق قطر گیر کرد و حذف شد، اصلا حرفی نزده و توضیحی نداده اند. مهدی تاج هم به عنوان رئیس فدراسیون که بی شک مسئول اصلی نتایج تیم ملی است، ترجیح داده مثل همیشه در این مواقع سکوت کند و توضیحی ندهد. این در حالی است که کمتر از چند ساعت پس از باخت و حذف عربستان، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور از مردم عذرخواهی کرد هرچند نتایج عربستان برای این تیم یک عملکرد خوب محسوب می شد.
به نظر می رسد مهدی تاج دوباره به سیاست اصلی خودش که سکوت است برگشته و ترجیح می دهد مانند پرونده قرارداد ننگین ویلموتس، این بار هم سکوت کند و پاسخی ندهد.
نکته عجیب دیگر اینکه خبرنگاران از  شخص کی روش می پرسند که قصد دارد برای جام ملت های آسیا در تیم ایران بماند یا نه! در حالی که این طرف ایرانی و فدراسیون فوتبال است که باید در این باره تصمیم بگیرد. بازیکنان از جمله آزمون نیز به شکل عجیب و سوال برانگیزی خواهان ابقای کی روش هستند.
به نظر می رسد فدراسیون فوتبال در این روزها حرف زدن و مصاحبه کردن را فراموش کرده و حتی یک عذرخواهی ساده هم انجام نمی دهد تا همچنان معلوم نباشد چرا سرانجام تیمی که از آن به عنوان تاریخ ساز یاد می شد، این گونه حذف شد و به خانه برگشت؟


کد مطلب: 182352

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/182352/آقای-تاج-کجایی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir