۰
جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۹
شیوا قاسمی پور:

هر تصمیمی که حال مردم را خوب کند تصمیم خوبی است

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور رئیس دستگاه قضا برای ارفاق به زندانیان گفت: هر تصمیمی که بتواند مردم را شاد کرده و حال آنها را خوب کند، تصمیم خوبی است.
هر تصمیمی که حال مردم را خوب کند تصمیم خوبی است
به گزارش مردم سالاری آنلاین،شیوا قاسمی پور، در خصوص دستور رئیس دستگاه قضا برای بهره‌گیری از ارفاق ‌های قانونی ویژه آزادی زندانیان و اینکه این ارفاق ها چه تاثیری بر فضای وحدت و شادی در جامعه خواهد داشت، گفت: الان هر تصمیمی که بتواند مردم را شاد کرده و حال آنها را خوب کند، تصمیم خوبی است.
وی افزود: بالاخره بحرانی از سر ما گذشت و حال در این بحران تا حدودی خودمان مقصر بودیم و کم کاری کردیم و در مواردی نیز عده ای دیگر مانند بیگانگان، رسانه ها و تحریکات مقصر بودند، اما  آنچه که الان مهم است این است که ما باید کاری کنیم تا آرامش به جامعه برگردد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در شرایط موجود اتفاقاتی افتاد و کسانی جانشان را از دست دادند که این جبران ناپذیر است، چراکه شرایط طوری بود و برخی زندانی بودند، اما موضوع این است که زندانی بالاخره آزاد می شود اما کسانی که جانشان را از دست دادند چه خواهند شد و آن را کجای دلمان باید بگذاریم؟
منبع:ایسنا
کد مطلب: 182395
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *