۰
شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰

«رئیسی»روز دانشجو در جمع دانشجویان حضور می‌یابد

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: رئیس جمهور در جلسه‌ای که به مناسبت روز دانشجو دارند بشارت و مژده‌ای که دانشجویان دنبال آن هستند را بیان می‌کند.
«رئیسی»روز دانشجو در جمع دانشجویان حضور می‌یابد
به گزارش مردم سالاری آنلاین،معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه مطالبات دانشجویان را به حق می‌دانیم‌، گفت: "رئیسی" روز دانشجو در جمع دانشجویان حضور می‌یابد.
سیدمحمد حسینی ظهر امروز در حاشیه جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان پلدختر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت شنوای مطالبات و سخنان دانشجویان است اظهار داشت: دولت اهتمام ویژه‌ای به دانشگاه دارد و رئیس جمهور مرتب در جمع اساتید و دانشجویان حضور پیدا می‌کنند و براساس امکاناتی که وجود دارد تلاش می‌کنیم شرایط بهتری برای دانشجویان فراهم شود.
وی با اشاره به وقفه ایجاد‌ شده در آموزش حضوری دانشجویان افزود: طبیعی است که ما الان کمبودهایی در مورد خوابگاه‌ها، امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی در دانشگاه‌ها داشته باشیم که در اولویت است و امیدوارم به تدریج بتوانیم کمبودها را برطرف کنیم‌.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دانشجویان از برگزاری جلسات پرسش و پاسخ استقبال می‌کنند و می‌خواهند حرف‌هایشان شنیده شود و ما هم اینگونه مطالبات را به حق می‌دانیم.
وی بیان کرد: رئیس جمهور در جلسه‌ای که به مناسبت روز دانشجو دارند بشارت و مژده‌ای که دانشجویان دنبال آن هستند را بیان می‌کند.
منبع:تسنیم
کد مطلب: 182578
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *