۰
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۷

تهیه مانیفست انتخاباتی اصلاح‌طلبان کذب است

امروز خبری مبنی بر تهیه‌ی مانیفست اصلاح طلبان در انتخابات و ارائه آن توسط سعید حجاریان به خاتمی منتشر شد که دو نفر از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب این موضوع را تکذیب کردند.
به گزارش ایلنا، برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند که این مانیفست توسط حمیدرضا جلایی‌پور، علیرضا علوی‌تبار و هادی خانیکی از کنشگران و فعالان سیاسی اصلاح‌طلبان تهیه و توسط سعید حجاریان به محمد خاتمی ارائه شده است.
جلایی پور: برخی رسانه‌ها مدام دروغ می‌نویسند
حمیدرضا جلایی‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص شایعه تهیه مانیفست اصلاح‌طلبان اظهارداشت: برخی رسانه‌ها مرتبا دروغ می‌نویسند.
وی ادامه داد: این اقدامات جنگ روانی است که حامیان این رسانه‌ها به راه می‌اندازند. آن‌ها خود مملکت را به این روز رسانده‌اند و اکنون به جای اینکه دست از دروغ پراکنی بردارند به دروغ افزایی ادامه می‌دهند و این نشان می‌دهند آنها مقاصد خاصی را پیگیری می‌کنند.
علوی‌تبار: برخی خبرگزاری‌ها به دنبال جذابیت خبری هستند
علیرضا علوی تبار در خصوص ارائه مانیفست اصلاح طلبان به محمد خاتمی به خبرنگار ایلنا گفت: این خبر، خبری قدیمی است که تاکنون بار‌ها توسط آقای خانیکی و جلایی‌پور تکذیب شده است. برخی خبرگزاری‌ها برای جذابیت خبری دست به انتشار چنین اخباری می‌زنند اما باید گفت که این خبر صحت ندارد.

کد مطلب: 18269
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *