۰
دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۱

زمان تخریب باقیمانده متروپل آبادان مشخص شد

طبق اعلام سازمان منطقه آزاد اروند، باقیمانده متروپل آبادان تا آخر هفته تخریب می‌شود.
زمان تخریب باقیمانده متروپل آبادان مشخص شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین،مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تا آخر هفته ساختمان متروپل آبادان به صورت کامل تخریب خواهد شد.
فرهاد آریا دوست در خصوص آخرین عملیات انجام شده برای تخریب ساختمان متروپل آبادان اظهار کرد: در حال حاضر مقدمات تخریب ساختمان متروپل در حال انجام است و همچنین تعدادی جک هیدرولیکی و برخی دیگر از ادوات مورد نیاز در حال نصب در محل هستند.
وی افزود: پس از اتمام این مقدمات و نصب ادوات مورد نیاز تخریب، عملیات تخریب کامل ساختمان متروپل آبادان انجام خواهد شد.
مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در صورتی که شرایط در محل مهیا شود براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا آخر هفته ساختمان متروپل آبادان به صورت کامل تخریب خواهد شد.
آریا دوست عنوان کرد: البته تخریب کامل ساختمان متروپل تا آخر هفته وابسته به این است که هیچ مساله خاصی در روند فراهم‌سازی شرایط و مقدمات تخریب به وجود نیاید و در غیر این صورت عملیات تخریب کامل متروپل ممکن است یکی دو روز به تعویق بیافتد.
وی در خصوص شرایط فعلی محیط اطراف ساختمان متروپل آبادان تصریح کرد: از هفته گذشته محدودیت‌های ترافیکی در اطراف متروپل ایجاد شده و همچنین ساختمان‌هایی که در شعاع ۶۰ متری متروپل و در محدوده خطر بوده‌اند تخلیه شده‌اند.
مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با توجه به اخطارهای صادر شده در این زمینه اگر شخص یا اشخاصی از این مساله تخطی کنند مسئولیت اتفاقات بر عهده خود افراد است.
به گزارش ایسنا، از روز ۶ آذرماه محدودیت ترافیکی در اطراف ساختمان اعمال شده و همچنین ساختمان‌های اطراف متروپل که در محدوده خطر قرار داشتند به منظور تخریب باقی‌مانده تخلیه شده‌اند.
منبع:ایسنا
کد مطلب: 182813
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *