۰
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۰

الزامی بودن زنجیرچرخ برای عبور از گردنه‌های برفگیر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۹ استان کشور خبر داد.
الزامی بودن زنجیرچرخ برای عبور از گردنه‌های برفگیر
به گزارش مردم سالاری آنلاین؛ سرهنگ احمد شیرانی، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در روز سه‌شنبه ۱۵ آذر  گفت: هم اکنون تردد در تمامی جاده‌ه‌های کشور به آرامی و به شکل روان در حال انجام است. تنها محوری که ترافیک در آن نیمه سنگین گزارش شده آزادراه قزوین – کرج در محدوده پل فردیس است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: با توجه به ورود موج سرما و بارش به کشور در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و البرز هستیم. همچنین در برخی از محور‌های استان‌های گیلان، اردبیل، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر نیز بارش باران گزارش شده است.
شیرانی افزود: در همین راستا لازم است که رانندگان و مسافران از انجام سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند، اما اگر مجبور به انجام سفر هستند رانندگان باتوجه به لغزندگی معابر و جاده‌ها با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی مقابل رانندگی کنند و برای عبور از گردنه‌های برفگیر هم استفاده از زنجیرچرخ الزامی است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محور‌های دارای انسداد نیز گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. علاوه بر آن محور‌های ریگان – ایرانشهر، محور جدید هشتگرد – طالقان، محور لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه و سی سخت - پادنا نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.
کد مطلب: 182933
برچسب ها: زنجیر چرخ برف
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *