۰
سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۶

مهمترین چالش رئیس جمهور آینده

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از کاندیداهای ریاست جمهوری خواست با اخلاق صحیح، قانون‌مندی و احترام به دیگران وارد عرصه انتخابات شوند و گفت: مهمترین چالش پیش روی رئیس جمهور آینده سامان دادن به مشکلات ناشی از مسائل اقتصادی و بی ثباتی مدیریتی است.
سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز مسائل اقتصادی را مهمترین چالش پیش روی رئیس جمهور آینده دانست .
اکرمی در ادامه از آماری که در جهت رفع بیکاری داده شده است اظهار گلایه کرد و گفت: در یک مقطع ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار در مقطعی دیگر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار و در مقطع سوم ۲ میلیون نفر آمار دادند که هیچ کدام این آمارها از سال ۸۶ جنبه عملی به خود نگرفته است.
اکرمی ادامه داد: با اینکه گفته شد بیکاری را ریشه کن می کنیم اما نه تنها ریشه کن نکردند بلکه بر آن افزودند .
وی همچنین به تغییر مدیریت های پیاپی در دولت اشاره کرد وگفت: متاسفانه با اینکه سال آخر دولت احمدی نژاد است اما همچنان شاهد تغییرها چه در سطوح بالای وزارتی و چه در سطوح پایین استانی هستیم.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اضافه کرد: در این وضعیت نگران کننده هیچ مسئولی اطلاع ندارد که در هفته های آینده در سمت خود قرار دارد یا نه.
اکرمی فشارهای بین المللی ودرگیری های لفظی احمدی نژاد را دیگر مشکلات موجود کشور دانست و اظهار کرد: احمدی نژاد گاهی کار مجلس و گاهی قوه قضائیه را زیر سوال می برد، اگرچه قوه قضائیه و مقننه برخورد متین با اظهاراتش می کنند اما این نشانگر دستپاچگی و سردرگمی در کارهای رئیس جمهور است و گویی نمی تواند بدون حاشیه کار کند.
وی تصریح کرد: رئیس جمهور آینده با چنین مسائل ومشکلاتی روبروست، باید تدبیر کند برنامه بریزد وبه این نابسامانی ها پایان بدهد.
نماینده سابق تهران در مجلس همچنین از کاندیداهای ریاست جمهوری خواست با اخلاق صحیح، قانون مندی و احترام به دیگران وارد عرصه انتخابات شوند و گفت: کاندیداها دچار مبالغه و گزافه گویی نشوند، مثل آقای احمدی نژاد فقط سخنگو نباشند بلکه در قبال عملکرد خود پاسخگو هم باشند.
کد مطلب: 18323
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *