۰
يکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۴

آخرین وضعیت بازار ارز و دلار سهمیه‌ای

بررسی‌ها نشان می‌دهد که بازار ارز از روز گذشته با افزایش قیمت مواجه شده و امروز نیز نرخ فروش دلار وارد کانال ۳۷ هزار تومان شده است.
آخرین وضعیت بازار ارز و دلار سهمیه‌ای
به گزارش مردم سالاری آنلاین،در شرایطی که بازار ارز در روز گذشته افزایش قیمت داشته است، مشاهدات از وضعیت قیمت‌ها در بازار امروز ارز حاکی از تداوم افزایش قیمت است و نشان می‌دهد که نرخ خرید دلار در تابلوی صرافی‌ها معادل ۳۵ هزار تومان تا ۳۵ هزار و ۱۰۰ هزار تومان نمایش داده می‌شود.
نرخ فروش دلار در صرافی‌ها نیز از ۳۵ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان متغیر است.
علاوه بر این، نرخ خرید یورو در تابلوی صرافی‌ها نیز معادل ۳۷ هزار و ۷۰۰ تومان نمایش داده می‌شود و نرخ فروش یورو هم ۳۸ هزار و ۱۰۰ تومان است.
مشاهدات از بازار غیررسمی نیز حاکی از آن است که دلار ۳۶ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۳۷ هزار و ۳۰۰ تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید این ارز نیز از ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان متغیر است.
همچنین، یورو در بازار آزاد ۳۸ هزار تومان خریداری می‌شود و حدود ۳۸ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش می‌رسد.
از سوی دیگر، با توجه به اختلاف قیمت تقریبا ۱۵۰۰ تومانی نرخ دلار در صرافی‌ها و بازار آزاد همچنان تقاضا برای خرید و فروش ۲۰۰۰ دلار سهمیه‌ای وجود دارد و دلالان برای اجاره کارت ملی بدین منظور ارقام ۷۰۰ و ۸۰۰ هزار تومان را اعلام می‌کنند.
البته، رقم اعلامی برای اجاره کارت ملی بسته به اینکه کارت ملی افراد برای کدام بانک است، متفاوت است؛ به‌عنوان مثال، دلالان برای دارندگان کارت بانکی ملی و ملت که قصد فروش سهمیه دلار خود را دارند، رقم ۸۰۰ هزار تومان و برای سایر کارت های بانکی نیز مبلغ ۷۰۰ هزار تومان را اعلام می‌کنند.
در این زمینه، فعالان بازار ارز شرایط فعلی بازار را ریسکی اعلام می‌کنند و بازار را غیر قابل پیش بینی می دانند.
کد مطلب: 183479
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *