۰
دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۰

نوسان اندک بازار خودرو پس از طوفانی قیمتی دیروز

رصد بازار پرطرفدارهای ایران خودرو از تداوم رشد قیمت ایران خودروهایی در بازار حکایت دارد.
نوسان اندک بازار خودرو پس از طوفانی قیمتی دیروز
به گزارش مردم سالاری آنلاین،روزگذشته بازار خودرو شاهد رکوردشکنی رشد قیمت در بازار بود، بطوریکه پژو 207 دنده‌ای در یک روز رشدی 53 میلیونی از خود به جا گذاشت. ارزیابی بازار می توان گفت امروز هم قیمت خودرو در بازار رشد اندک قیمت داشت. رصد بازار نشان دهنده آن است که قیمت خودرو امروز رشد یک تا سه میلیونی در بازار داشت.
قیمت محصولات ایران خودرو
از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.
رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7» امروز در بازار با افزایش رشد 2 میلیونی قیمت داشت و در بازار 397 میلیون تومانی شد، اما «هایما S7پلاس» بدون تغییر در بازار به یک میلیارد و 130میلیون تومان باقی ماند.
از سوی دیگر در بازار امروز قیمت «تارا دنده ای» رشد سه میلیونی داشت و 528 میلیون تومان در بازار قیمت خورد. رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که «دنامعمولی» هم در بازار رشدی یک میلیونی داشت و 457 میلیون تومان قیمت خورد. اما «دنا پلاس توربو اتومات» که روز گذشته رکود جدید رشد قیمت از خود به جا گذاشت امروز بدون تغییر در بازار 640 میلیون تومان باقی ماند.
از سوی دیگر امروز  «پژو 207 دنده‌ای» هم بدون تغییر راهی بازار شد و 525 میلیون قیمت گذاری شد. پژو 207 دنده‌ای روز گذشته رکود عجیب قیمت را شکست و با افزایشی 53 میلیونی در بازار عرضه شد.
منبع:اقتصادنیوز
کد مطلب: 183643
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *