۰
پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۰

در کدام شهرها واحدهای ویلایی نهضت ملی مسکن ساخته می‌شود؟

وزیر راه و شهرسازی گفت: از روز شنبه به همه بانک‌های کشور فراخوان دادیم و هر کدام از بانک‌های کشور متعهدند که پرداخت تعداد مشخص شده تسهیلات را بر عهده بگیرند تا عملیات اجرایی طرح های ساختمانی سرعت بگیرد.
در کدام شهرها واحدهای ویلایی نهضت ملی مسکن ساخته می‌شود؟
به گزارش مردم سالاری آنلاین، مهرداد بذرپاش اظهار کرد: مدل جدید در طرح نهضت ملی مسکن واگذاری زمین و احداث واحدهای یک طبقه است که به الگوی ایرانی اسلامی نزدیک‌تر است.
وی با بیان اینکه واگذاری زمین و احداث واحدهای یک طبقه را در دستور کار قرار دادیم و در همه‌ی شهرها آغاز کردیم، افزود: در فاز اول شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر انجام شده و در روزهای آینده واگذاری زمین آغاز می‌شود که زمین‌ها آماده و تحویل آغاز می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: در برخی از شهرها هنوز درصددیم که زمین را فراهم کنیم و طبق ماده ۱۰ قانون جهش تولید همه‌ی دستگاه‌ها موظف‌اند زمین در اختیار بگذارند و هر جا که راه و شهرسازی مناسب دانست برای اجرای طرح با سرعت انجام می‌شود.
خانه ویلایی
بذرپاش با بیان اینکه در نهضت ملی مسکن چند مدل را دنبال می‌کنیم، اضافه کرد: در این روش با واگذاری زمین رایگان و تسهیلات بانکی و آورده متقاضی خانه ساخته می‌شود.
وی گفت: برای اتمام واحدهای مسکن مهر نیز تعداد قابل توجهی از تعهدات مسکن مهر باقی مانده که در تلاشیم از صندوق ملی مسکن تامین اعتبار شود.
وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در این راستا واحدهایی که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشتند در اولویت هستند که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال بخش اعظمی تحویل هموطنانمان شود.
وی بیان کرد: عقب ماندگی‌های زیادی در سال‌های قبل بوده که سریع باید آن را جبران کنیم و سالانه ساخت یک میلیون مسکن نیاز جامعه است.
کد مطلب: 184142
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *