۰
دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۰

افت قیمت«شاهین»پس از رکورد‌شکنی

رصد بازار محصولات سایپا از کاهشی شدن سایپایی ها در کنار پرطرفدارهای ایران خودرو حکایت دارد.
افت قیمت«شاهین»پس از رکورد‌شکنی
به گزارش مردم سالاری آنلاین،قیمت خودرو در بازار در حالی امروز شکل کاهشی به خود گرفت که دلار همچنان به روند صعودی خود ادامه داد. سفر هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران یکی از دلایلی است که فعالان بازار کاهشی شدن قیمت در بازار امروز را به آن نسیت می دهند. عاملی که به گفته فعالان بازار خودرو کاهشی شدن تمام محصولات سایپا و برخی از پرطرفدارهای ایران خودرو را به همراه داشت. امروز در میان محصولات سایپا «شاهین» بیشترین کاهش قیمت را داشت که شاید بتوان آن را به شروع عرضه این خودرو در بورس کالا نسبت داد.
قیمت محصولات سایپا در بازار
خودروهای «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.
خودرو «شاهین» امروز در بازار 10 میلیون کاهش قیمت داشت و 455 میلیون قیمت گذاری شد، شاهین در دو هفته اخیر به دفعات رکورد رشد قیمت را شکست، اما امروز روند معکوس به خود گرفت. براساس ارزیابی بازار «ساینا» هم امروز افت 2میلیونی داشت و در بازار 266 میلیون تومانی دست به دست شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز در بازار افت 2 میلیونی داشت. با این شرایط «کوییکR» در بازار 273 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک معمولی» هم در بازار 268 میلیون قیمت خورد. «تیبا صندوقدار» هم در بازار 260میلیون تومانی شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 260 میلیون تومان دست به دست شد و این دو خودرو هم در بازار افتی 2 میلیونی داشتند.
منبع:اقتصادنیوز
کد مطلب: 184489
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *