۰
سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۲

خشم آدیداس از امیر قطر

لیونل مسی با پوشیدن عبای عربی به دست امیر قطر، جام قهرمانی را بالای سر برد. کمپانی آدیداس چندان از این اتفاق راضی نیست.
خشم آدیداس از امیر قطر
به گزارش مردم سالاری آنلاین،در لحظاتی که چشم دنیا به لحظه بالای سر بردن جام قهرمانی به دست لیونل مسی بود، اتفاق جالبی رخ داد. شیخ تمیم بن حمد، امیر قطر دست به حرکت جالب و پیش بینی نشده ای زد.او عبای مخصوص عربی را بر تن لیونل مسی کرد و کاپیتان آرژانتین که در لحظات اولیه کمی گیج و سردرگم به نظر می رسید، این لباس را بر تن کرد و سپس با راهنمایی های اینفانتینو، به سمت سکوی قهرمانی رفت.
مسی که در هنگام طی کردن مسیر دریافت جام و رسیدن به سایر بازیکنان آرژانتین خرامان خرامان راه می رفت، به دیگر بازیکنان آرژانتین رسید و بالاخره جام قهرمانی را بالای سر برد.کاپیتان آرژانتین که سالها در انتظار خلق چنین صحنه ای بود، جام قهرمانی را با لباس عربی بالای سر برد تا بالاخره آلبی سلسته بتواند به طلسم ناکامی در جام های جهانی پایان دهد.
طبق گزارش مارکا، همین حرکت امیر قطر باعث شد تا آدیداس از یکی از تاریخی‌ترین تصاویر تاریخ دنیای فوتبال محو شود. آدیداس کمپانی تولید کننده البسه تیم ملی آرژانتین است و تصویر لیونل مسی با کاپ قهرمانی جام جهانی با نشان آدیداس روی پیراهن می توانست در تاریخ ماندگار شود اما پوشیدن عبا باعث شد تا نشان آدیداس به نوعی از این تصویر تاریخی محو شود. گویا مدیران آدیداس از این قضیه ناراحتند و در واقع آنها نیز انتظار آن حرکت از امیر قطر را نداشتند.
کد مطلب: 184565
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *