۰
چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰

حمله نماینده پایداری به امیرعبداللهیان

خضریان، نماینده جبهه پایداری در توئیتی ضمن انتقاد ازدیدار و اظهارات امیرعبداللهیان و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نوشت: مطمئن باشید مجلس از اجرای دقیق قانون راهبردی کوتاه نخواهد آمد.
حمله نماینده پایداری به امیرعبداللهیان
به گزارش مردم سالاری آنلاین، خضریان در توئیتی نوشت: مواضع اخیر طرفین ‎مذاکره برای ‎احیای برجام حاکی از این است که انگار فراموش کرده‌اند که ‎آمریکا با خروج یک جانبه از برجام، مقصر وضع فعلی است. و این آمریکا است که برای بازگشت به توافقنامه هسته‌ای، می‌بایست بدعهدی خود را با انجام تعهدات خود که قابل ‎راستی آزمایی باشد، جبران کند.
در شرایطی که آمریکا به عنوان مقصر اصلی، نسبت به مذاکرات احیای برجام، اعلام بی‌نیازی می‌کند و تروئیکای ‎اروپا در بیانیه‌ای اقدامات هسته‌ای، موشکی و منطقه‌ای ایران را «فعالیت‌های تنش‌زا» می‌نامد، اظهارات جناب امیرعبداللهیان با بورل چه معنایی جز القای ضعف و نیازمندی ‎ایران دارد؟!جناب حسین امیرعبداللهیان!
آیا مواضع و اقدامات اخیر شما در خصوص ‎مذاکرات هسته‌ای، در شأن ایستادگی مردم ایران است؟! مطمئن باشید مجلس بر مبنای ‎#سیاست_قطعی نظام، از اجرای دقیق ‎#قانون_اقدام_راهبردی کوتاه نخواهد آمد.
کد مطلب: 184652
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *