۰
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۰۴
توکلي:

دفترچه انتخاب رشته از فردا در باجه هاي پست قابل دریافت است

مشاوره رییس سازمان سنجش و آموزش کشور گفت : دفترچه های انتخاب رشته از صبح فردا از طریق باجه های مرکزی پست شهرستان ها توزیع خواهد شد .
حسین توکلی در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره انتخاب رشته داوطلبان آزمون گفت : دفترچه انتخاب رشته های تحصیلی داوطلبان از هفته پیش بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور برای مطالعه داوطلبان قرار داده شده است .
وی افزود : ان شاء الله از فردا صبح نیز از طریق باجه های مرکزی پست شهرستان ها و در شهرستان های بزرگی مثل تهران اصفهان و شیراز و اهواز در مناطق پستی در اختیار داوطلبان قرار داده خواهد شد .
توکلی گفت : دواطلبان می توانند کد رشته محل های تحصیلی خودشان را از میان کد رشته های محل های تحصیلی آزمایشی مجاز و یا گروه های آزمایشی مجاز انتخاب کنند و به ترتیب تقدم تا ۲۳ مرداد وارد کنند .
توکلی گفت : ان شاء الله اطلاعیه ای را روز دوشنبه ۱۶ مرداد روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار خواهیم داد و در نشریه پیک سنجش نیز چاپ خواهیم کرد .
وی افزود : البته دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی هم اکنون در سایت است و تمام ضوابط و شرایط که در آن نوشته شده است دقیقا باید رعایت شود .
مشاوره رییس سازمان سنجش و آموزش کشور گفت : این دفترچه ها از فردا تا ۲۳ مرداد ماه در اختیار دواطلبان قرار می گیرد .
وی افزود : همچنین دواطلبان می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و نسبت به انتخاب رشته الکترونیکی خودشان اقدام کنند .
مشاوره رییس سازمان سنجش و آموزش کشور گفت : سازمان سنجش آموزش کشور برای اینکه داوطلبان بتوانند با آگاهی و بینش انتخاب رشته کنند و اطلاعات کافی داشته باشند یک بسته راهنمای انتخاب رشته را پیش بینی کرده که یکی ویژه نامه راهنمای انتخاب رشته بود که روز دوشنبه از طریق پیک سنجش در اختیار داوطلبان قرار داده شد .
وی افزود : این ویژه نامه این دوشنبه نیز مجددا چاپ و در اختیار دیگر داوطلبان علاقمند قرار خواهد گرفت و توصیه ما به داوطلبان این است که این ویژه نامه را حتما دریافت و مطالعه کنند بویژه که در این ویژه نامه طریقه استفاده از نرم افزار امده است.
توکلی گفت : بسته دوم پیش بینی کتاب انتخاب رشته است که متخصصان ان را تهیه کرده اند و کتاب بسیار خوبی است و این کتاب از طریق مراکز خاص در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و از شب گذشته نیز روی سایت قرار داده شده است و هر داوطلب می تواند برای دریافت ان به سایت سازمان مراجعه کند.
وی افزود : توصیه ما به داوطلبان این است که قبل از اینکه فرم اطلاعات را پر کننده آن را دقیق پر کنند .
کد مطلب: 1850
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *