۰
سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۰

ارسال پیامک‌های کشف حجاب، آتش التهابات را برافروخته می‌کند

در بحبوحه اعتراضاتی که بعد از جان باختن مهسا امینی رخ داد، کار به جایی رسید که صداوسیما نیز یک‌سویه‌نگری را کنار گذاشت و فضای گفت‌وگو میان مخالفان اجبار در حجاب و موافقان‌ آن ایجاد کرد. اما با آرام شدن فضای جامعه، بار دیگر رفتارهایی انجام می‌شود که نگرانی‌ها را برای برافروخته شدن دوباره آتش التهابات در جامعه افزایش می‌دهد.
ارسال پیامک‌های کشف حجاب، آتش التهابات را برافروخته می‌کند
به گزارش مردم سالاری آنلاین، روزنامه هم میهن نوشت، با آرام شدن فضای جامعه، بار دیگر رفتارهایی انجام می‌شود که نگرانی‌ها را برای برافروخته شدن دوباره آتش التهابات در جامعه افزایش می‌دهد.
ارسال پیامک‌های کشف حجاب برای مالکان خودروها از سر گرفته شده است. بعد از آرامش نسبی در جامعه به دنبال اعتراضاتی که یکی از موارد آن نحوه برخورد با زنان در حوزه پوشش بود، این اقدام می‌تواند پیامدهای اجتماعی در جامعه ایجاد کند. کارشناسان تاکید می‌کنند، استفاده از ابزار اجبار در پوشش و نوع برخورد با آن، تاثیری نامطلوب بر جامعه‌ می‌گذارد و باید مسئولان درباره این موضوع بازنگری جدی داشته باشند.
در بحبوحه اعتراضاتی که بعد از جان باختن مهسا امینی رخ داد، کار به جایی رسید که صداوسیما نیز یک‌سویه‌نگری را کنار گذاشت و فضای گفت‌وگو میان مخالفان اجبار در حجاب و موافقان‌ آن ایجاد کرد. اما با آرام شدن فضای جامعه، بار دیگر رفتارهایی انجام می‌شود که نگرانی‌ها را برای برافروخته شدن دوباره آتش التهابات در جامعه افزایش می‌دهد. ارسال پیامک بی‌حجابی یا تعطیلی مراکز تجاری به‌دلیل بی‌حجابی مشتریان، از جمله این موارد هستند.
کد مطلب: 185856
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *