۰
سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۵

پاساژی که خطرناک‌تر از پلاسکو تهران است

شهردار منطقه ۸ تبریز با بیان اینکه روزانه دو هزار نفر به صورت میانگین در پاساژ امت تردد می کنند، بیان کرد: این پاساژ فرسوده بوده و قسمت‌هایی از آن زنگ زده است و باعث شده این مرکز تجاری خطرناک‌تر از پلاسکوی تهران باشد که لازم است به مکان دیگری منتقل شود.
پاساژی که خطرناک‌تر از پلاسکو تهران است
به گزارش مردم سالاری آنلاین، شهردار منطقه ۸ تبریز با اشاره به خطر مراکز تجاری ناایمن و فرسوده در این منطقه گفت: پاساژ امت تبریز فرسوده بوده و خطرناک‌تر از پلاسکو تهران است.
 رضا جانفشان نوبری ضمن اعلام خبر فوق افزود: متاسفانه اکنون شاهد وجود ساختمان‌های فرسوده و ناامن در محدوده مرکزی شهر هستیم بطوری که ۷۰ درصد ساختمان های ناایمن تبریز در محدوده شهرداری منطقه ۸ تبریز قرار دارند.
وی با بیان اینکه روزانه دو هزار نفر به صورت میانگین در پاساژ امت تردد می کنند، ادامه داد: این پاساژ فرسوده بوده و قسمت‌هایی از آن زنگ زده است و باعث شده این مرکز تجاری خطرناک‌تر از پلاسکوی تهران باشد که لازم است به مکان دیگری منتقل شود.
شهردار منطقه ۸ ادامه داد: متاسفانه مطابق نظر کارشناسان و طبق بررسی‌های انجام یافته، وضعیت ایمنی و مقاومت پاساژها و اماکن عمومی قدیمی در محدوده مرکزی شهر، مناسب نبوده و نیازمند نوسازی و مقاوم سازی است.
جانفشان افزود: در راستای اطلاع‌رسانی به پاساژهای بلندمرتبه و خطرآفرین از نظر ایمنی و سازه‌ای و سایر عوامل دخیل در این ساختمان‌ها، عوامل مدیریت بحران شهرداری منطقه، طی ماه‌های اخیر اقدام به صدور اخطاریه و نصب بنرهای اخطاریه در مقابل مراکز پرخطر از جمله پاساژ امت کردند تا هیات امناء و مالکان این مراکز اقدام به ایمن‌سازی ساختمان هایشان کنند.
شهردار منطقه ۸ نسبت به صدور پروانه برای انتقال این پاساژ پرخطر اعلام آمادگی کرد.
کد مطلب: 187640
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *