۰
چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۰

خواسته بازنشستگان معترض قانونی است

معاون حقوقی وزیر آموزش و پرورش گفت: خواسته بازنشستگان فرهنگی معترض قانونی است و رتبه بندی شامل حال این افراد می‌شود، اگرچه در رتبه‌بندی، شاغلین در اولویت هستند.
خواسته بازنشستگان معترض قانونی است
به گزارش مردم سالاری آنلاین، روز گذشته جمعی از فرهنگیان بازنشسته، مقابل وزارتخانه آموزش و پرورش در تهران تجمعی اعتراضی برگزار کردند. از اصلی‌ترین مطالبات این معترضان صدور احکام رتبه‌بندی و پاداش بود. 
فرهنگیان بازنشسته در این تجمع اعتراضی، از استان‌های مختلف کشور حاضر بودند و با بنر «ما بازنشستگان ۱۴۰۰ خواهان حکم اصلی رتبه‌بندی طبق وعده داده شده و اعمال هر چه سریع‌تر آن می‌باشیم.» ساعاتی در مقابل وزارتخانه شعار دادند. 
«قاسم احمدی لاشکی» معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد بررسی علت این تجمع توضیح داد: تجمع دیروز مربوط به بازنشستگان فرهنگی بخصوص آن‌هایی بود که بعد از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بازنشست شده‌اند. رتبه‌بندی شامل حال این افراد می‌شود و حق هم با این بازنشستگان است و به زودی کار آن‌ها انجام می‌شود. دیروز با این افراد صحبت شد و توضیح داده شد که مشکلات آن‌ها در حال رسیدگی است. 
معاون حقوقی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ابلاغ رتبه‌بندی به صورت یکباره امکان‌پذیر نیست، توضیح داد: ما یک میلیون معلم داریم و باید فرایند رتبه‌بندی را با حساب و کتاب و دقیق انجام دهیم. در رتبه‌بندی معلمان، شاغلین در اولویت هستند و بعد از اینکه رتبه‌بندی کسانی که سرکار هستند تمام شد، خیلی زود مسائل مربوط به مطالبات بازنشستگان هم حل خواهد شد.
معاون حقوقی وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: خواسته بازنشستگان معترض قانونی است و باید به درستی به آنها رسیدگی شود.
کد مطلب: 187720
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *