۰
چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۰
کواکبیان رئیس کمیته انتخابات این خانه خبرداد؛

همایش خانه احزاب ایران برای آسیب شناسی دو انتخابات اخیر در ج.ا.ا

مصطفی کواکبیان رئیس کمیته انتخابات خانه احزاب ایران در گفتگویی از برگزاری همایش این خانه در روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در محل تالار وزارت کشور با عنوان آسیب شناسی دو انتخابات اخیر در ج.ا.ا خبرداد.
همایش خانه احزاب ایران برای آسیب شناسی دو انتخابات اخیر در ج.ا.ا
به گزارش مردم سالاری آنلاین،این عضو شورای مرکزی خانه احزاب گفت: همانگونه که قبلاً چندین همایش از سوی کمیته روابط بین الملل در وزارت کشور برگزار کردیم در دوره جدید فعالیت خانه احزاب هم با پیشنهاد کمیته انتخابات و مصوبه شورای مرکزی قرار است با حضور و سخنرانی  وزیر کشور همایش مذکور برگزار شود.
علاوه بر خوشامدگویی و ارائه دیدگاه از سوی جناب آقای متکی به عنوان رئیس کنونی خانه احزاب، ۹ نفر از سه فراکسیون اصولگرا و مستقل و اصلاح طلب ( که اسامی آنان از طریق فراکسیون های مذکور تعیین شده است ) سخنراني خواهند داشت و طبق روال همایش های قبلی، قراراست اینجانب هم جمع بندی دیدگاه ها ونکات مشترک راهکارهای سه فراکسیون برای افزایش مشارکت و شور و نشاط آحاد مردم در عرضه انتخابات آینده را ارائه دهم.
کواکبیان در پایان اظهار داشت: در این همایش علاوه بر دبیران کل احزاب، دو نفر اعضای شورای مرکزی هر حزب نیز از سوی رئیس خانه احزاب دعوت شده اند و این همایش با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار خواهد شد.
کد مطلب: 187765
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *