۰
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۰

بلایی که احمدی نژاد سر جشنواره فجر آورد

نشریه روزانه جشنواره فیلم فجر مصاحبه‌ای از رضا کیانیان بازیگر باسابقه سینمای ایران منتشر کرد که خاطرات وی را از جشنواره مرور کرده بود.
بلایی که احمدی نژاد سر جشنواره فجر آورد
به گزارش مردم سالاری آنلاین، روزنامه ایران بخش هایی از این گفت وگو رامنتشر کرده است. وی در بخشی با اشاره به اینکه سال‌هاست در جشنواره فیلم فجر حاضر نمی‌شود اما این رویداد فرهنگی را به‌دلیل اعتقادبه گفت‌و‌گو هیچگاه تحریم نمی‌کند سخن گفته است.
وی در این باره گفته است:
از زمان دولت احمدی‌نژاد من به جشنواره نرفتم. باید بگویم در دهه‌های قبل جشنواره‌های فیلم فجر، کیفیت بهتری داشت و فیلم‌های بهتری تولید می شد. از زمان احمدی‌نژاد جشنواره از رونق افتاد. من جشنواره را تحریم نمی‌کنم. مثل دوران ۸۸ که تلویزیون را تحریم نکردم، چون تلویزیون برای ماست و آن را تحریم نمی‌کنم. من به تلویزیون می‌گفتم اگر برنامه زنده داشته باشی می‌آیم. من جشنواره فیلم فجر را تحریم نمی‌کنم و معتقدم باید بگذارم کسانی که به جشنواره اعتقاد دارند، آن را برگزار کنند. برخی نمی‌توانند مخالف خود را تحمل کنند ولی من می‌توانم مخالف خود را تحمل کنم، حتی اگر در قدرت باشم هم می‌توانم مخالف خود را تحمل کنم.
وی خاطرنشان کرد: من سال هاست جشنواره نمی روم و این به علت مخالفت با مدیران و دولت فعلی نیست. آنهایی که ادعای آزادی دارند و تمرین آزادی می‌کنند باید بگذارند مخالف آنها هم حرف خود را بزند، اگر بگذارند مخالف حرف خود را بزند، گفت‌و‌گو اتفاق می‌افتد؛ همان چالشی که سال‌هاست در کشور ما فراموش شده و... برای گفت وگو در کشور هیچ وقت دیر نیست. بگذارید جشنواره کار خودش را بکند و بعد آن را نقد کنید. من زمان روحانی هم به جشنواره نرفتم. جشنواره قبلاً محل رفتن منتقدان مطرح بود و الان سال‌هاست که منتقدان مطرح در جشنواره حضور ندارند.
کد مطلب: 188129
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *