۰
يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۵

آخرین زمان خرید ربع سکه از بورس کالا

طبق اعلام بانک مرکزی تعداد 14 هزار و 535 قطعه ربع سکه در هشتمین روز از عرضه فروخته شد که بر این اساس از مهلت عرضه 450 هزار ربع سکه بهار آزادی تنها 2 روز کاری باقی مانده است.
آخرین زمان خرید ربع سکه از بورس کالا
به گزارش مردم سالاری آنلاین،امروز در هشتمین روز از مرحله دوم عرضه ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد 14 هزار و 535 قطعه ربع سکه تا قیمت 8 میلیون و 260 هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.
براساس اعلام روابط عمومی بانک مرکزی، عرضه ربع سکه طلای بهار آزادی در بورس کالا در این مرحله به صورت گواهی سپرده ناپیوسته بوده و فرآیند کشف قیمت جدید در عرضه مربوطه هم به صورت ثبت سفارش دفتری با قیمت‌های مختلف است.
براین اساس متقاضیان می‌توانند حداقل یک قطعه و حداکثر پنج قطعه ربع سکه طلای بهار آزادی را خریداری کنند تا پنج روز کاری بعد از خرید سکه در بورس کالا، به خزانه بانک رفاه مراجعه کرده و با ارائه اسناد مربوط به بورس، به صورت فیزیکی معادل سکه‌های خریداری شده را تحویل بگیرند.
باتوجه به برنامه اعلام شده از سوی بانک مرکزی برای عرضه مرحله دوم ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، از مهلت عرضه 450 هزار ربع سکه بهار آزادی تنها 2 روز کاری باقی مانده است. 
کد مطلب: 188662
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *