۰
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۰
جشنواره کن با همه بزرگی اش،حضور تام کروز را مهم می داند

حضور بازیگران در جشنواره مهم است

روزنامه خراسان به عدم حضور برخی کارگردانان و بازیگران در اکران فیلمهای جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داد.
حضور بازیگران در جشنواره مهم است
به گزارش مردم سالاری آنلاین،این روزنامه با اشاره به عدم حضور برخی کارگردانان و بازیگران در اکران فیلمهای جشنواره فیلم فجر نوشت: دبیر چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر درباره غیبت بعضی بازیگران دارای فیلم، در نشست‌ها گفته است وقتی هنرمندی برای جشنواره ارزش قائل است و به این رویداد اعتنا می‌کند و برای فرهنگ کشورش انرژی می‌گذارد و با آن همراه است، قطعاً هیئت داوری در جمع‌بندی آرای خود این مسئله را جزو امتیازات او لحاظ می‌کنند.
در واکنش به این اظهارنظر، دامون قنبرزاده منتقد سینما در صفحه اینستاگرام خود حضور بازیگران را به مثابه نور و رنگ بخشیدن به جشنواره‌ها و نبود آن‌ها را نقصی برای جشنواره‌ها دانست. کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز به اظهارنظر دبیر جشنواره، واکنش نشان دادند.
یک کاربر در این باره نوشت: «مجتبی امینی که می گه همه دنیا این‌طوریه، نمی گه که جشنواره فیلم کن با اون همه اهمیتش، کلی هزینه و تلاش می‌کنه تا با حضور تام کروز و فیلم «تاپ گان»، سروصدا کنه. اصلا شما سعی کردین بازیگرها رو بکشونین جشنواره؟»
کاربر دیگری نیز این‌گونه نوشت: «این حرف که داورها برای حضور در جشنواره امتیاز قائلن، باعث می شه بازیگرها دیگه نیان جشنواره، چون با خودشون می گن اگه ما بریم و جایزه هم بگیریم، همه فکر می‌کنن جایزه‌مون به خاطر حضور در جشنواره بوده، نه بازی خوبمون!»
کد مطلب: 188727
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *