۱
۰
سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۹

شروع به کار وب سایت جدید مصطفی کواکبیان

وب سایت رسمی کواکبیان پس از وقفه ای چهار ساله دوباره فعال شده است
وب سایت رسمی کواکبیان پس از وقفه ای چهار ساله دوباره فعال شده است

وب سایت شخصی دکتر مصطفی کواکبیان پس از وقفه ای ۴ ساله با طرحی نو و بخشهای گوناگون به نشانی www.kavakebian.com شروع به کار کرده است.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر به نقل از کمیته اطلاع رسانی حزب مردم سالاری، دکتر کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری و نماینده سابق مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی ، چهره ای شناخته شده میان مردم و گروههای سیاسی است که طی سالیان اخیر یکی از فعالترین شخصیت های سیاسی اصلاح طلب به شمار می رود و عامه مردم و به ویژه اهالی سیاست و مسوولان حکومتی ، وی را به انتقادهای صریح و بی پرده و حضور پررنگ در عرصه مسائل سیاسی و اجتماعی جامعه می شناسند.
در وب سایت جدید دکتر کواکبیان "زندگینامه"، "مسوولیتها"، "تالیفات" و آخرین اخبار مربوط به سخنرانی ها ، مصاحبه ها و مناظره های ایشان قابل بازدید است. در بخش "یادداشتها" و در اولین یادداشت به بهانه فعالیت مجدد ، دلیل وقفه ۴ ساله سایت " مشغله های فراوان به ویژه وظایف نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره هشتم " ذکر شده و در ادامه آمده است : " عزیزانی که با اینجانب آشنایی دارند یا پیگیر اخبار و حوادث سیاسی و اجتماعی کشور هستند ، با نظرات و عقاید بنده از طریق اخباری که در رسانه های مختلف نوشتاری و دیداری منتشر می شود ، آشنا هستند و از طریق همین سایت شخصی نیز می توانند ازکلیه سخنرانی ها ، مصاحبه ها ، گزارشات و اخبار مربوط به حقیر و همچنین سوابق اینجانب مطلع شوند. اما در این یادداشتها ، علاوه بر ارائه دیدگاههای شفاف و باورهای قطعی ام نسبت به مهمترین موضوعات جاری کشور ، امیدوارم بتوانم گزارشی مختصر از اتفاقات خواندنی و اقدامات و مسائلی که کمتر در خبرهای رسمی خبرگزاریها و سایتها و روزنامه ها می آید، برای عزیزان خواننده بازگو نمایم."

کد مطلب: 18964
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا دکتر دیروز در دانشگاه چمران گل کاشت .