۰
جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰

جاماندگان سهام عدالت تعیین تکلیف می‌شوند

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با اعلام این خبر که جاماندگان سهام عدالت سال آینده باید سهام دریافت کنند، گفت: دولت باید شرایط ثبت نام را آماده کند.
جاماندگان سهام عدالت تعیین تکلیف می‌شوند
به گزارش مردم سالاری آنلاین،حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با اشاره به نشست کمیسیون تلفیق بودجه گفت: با مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق مقرر شد تا جاماندگان از دریافت سهام عدالت که واجد شرایط مندرج در قانون هستند سال آینده سهام دریافت کنند و طبق این مصوبه دولت باید شرایط را برای ثبت نام و دریافت سهام عدالت برای این افراد را فراهم کند.
وی افزود: همچنین اعضای کمیسیون تلفیق در مصوبه دیگری به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اجازه دادند تا به منظور انجام و تکمیل پروژه‌های عمرانی خود ۱۰ هزار میلیارد تومان اوراق منتشر کند.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اظهار داشت: همچنین بر اساس مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق ۷ درصد از سود شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نیرو در اختیار این وزارتخانه قرار می‌گیرد تا برای اجرای پروژه‌های دارای فوریت و اضطرار هزینه شود.
حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون تلفیق در مصوبه دیگر خود نحوه انتخاب مدیران عامل بانک‌های مسکن و صنعت و معدن را مشخص کردند.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اظهار داشت: بر اساس این مصوبه مدیر عامل بانک مسکن با توافق و پیشنهاد وزرای راه و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی و تصویب مجمع عمومی بانک و مدیر عامل بانک صنعت و معدن با توافق و پیشنهاد وزرای صنعت معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی و تصویب و تایید مجمع عمومی بانک تعیین می‌شوند.
منبع:فارس
کد مطلب: 189654
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *