۰
يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰

اعلام وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از انسداد ساعتی محور هراز تا اواخر هفته خبر داد.
اعلام وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها
به گزارش مردم سالاری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفـت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در در آزادراه پردیس – تهران حدفاصل تونل شماره ۴ تا ۲ پرحجم گزارش شده است. همچنین ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهرویلا تا پل فردیس نیز نیمه سنگین است و وضعیت مشابه در برخی از مقاطع محور شهریار - تهران و آزادراه ساوه - تهران در محدوده نسیم شهر گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره شرایط جوی جاده‌های کشور نیز گفت: در تمامی جاده‌های کشور جوی آرام گزارش شده است.
وی درباره میزان ترددهای جاده‌ای نیز گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه‌های تردد شمار در شبانه ‌روز گذشته تردد در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل‌تر خود  ۱۴.۸ درصد افزایش داشته است. ساعت اوج تردد نیز بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ بوده است. بیشترین تردد نیز به ترتیب از محورهای آزادراه کرج - تهران، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران - کرج، آزادراه قزوین - کرج و  آزادراه قم - تهران انجام شده است.
انسداد موقت جاده هراز
شیرانی از انسداد موقت جاده هراز نیز خبر داد و گفت: این محور از امروز تا سوم اسفندماه از ساعت هفت تا ۱۷ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و ازساعت هفت تا ۱۲ روز چهارشنبه، به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده‌ای مسدود بوده و تردد ازمحورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محورهای دارای ممنوعیت یا محدودیت تردد نیز گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. محورهای ریگان – ایرانشهر؛ خوانسار – بوئین و کوهرنگ – مسجد سلیمان (گردنه های چری، تاراز و شاه منصوری) نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.
وی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.
کد مطلب: 189790
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *