۰
چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰

ادعای مقام اسرائیلی درباره تحریم‌های ایران

وزیر خارجه رژیم صهیونسیتی روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی با آی ۲۴ نیوز پیش‌بینی و ادعا کرد که کشورهای غربی تا پیش از هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل در ماه سپتامبر، مکانیسم ماشه (اسنپ‌بک) علیه ایران را فعال خواهند کرد.
ادعای مقام اسرائیلی درباره تحریم‌های ایران
به گزارش مردم سالاری آنلاین، وزیر خارجه رژیم صهیونسیتی ادعا کرد که کشورهای غربی مکانیسم ماشه علیه ایران را تا پیش از مجمع عمومی سازمان ملل فعال کنند.
"الی کوهن"، وزیر خارجه رژیم صهیونسیتی روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی با آی ۲۴ نیوز پیش‌بینی و ادعا کرد که کشورهای غربی تا پیش از هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل در ماه سپتامبر، مکانیسم ماشه (اسنپ‌بک) علیه ایران را فعال خواهند کرد.
وی در ادامه مدعی شد: اسرائیل تمامی گام‌های لازم برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای را اتخاذ خواهد کرد. ایران اولین کشور حامی مالی تروریسم جهانی است.
کوهن در بخش دیگری از صحبت‌های خود مدعی شد: آمریکا و اروپا نمی‌توانند دیگر درخصوص مسئله ایران در گوشه‌ای بایستند. ایران نزدیک به اورانیوم با غنای ۹۰ درصد است و این کشور به روسیه برای جنگ در اوکراین تجهیزات می‌دهد.
وی در ادامه ادعا کرد: آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی تا پیش از مجمع عمومی سازمان ملل در سازمان ملل مکانیسم ماشه در رابطه با ایران را فعال می‌کنند.
این مقام صهیونیستی در انتهای صحبت خود مدعی شد که این رژیم برای مقابله با دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای از تمامی گزینه‌ها از جمله حمله نظامی به ایران استفاده خواهد کرد.
کد مطلب: 190051
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *