۰
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۰

فوتی‌های کرونا دوباره ۲ رقمی شد

۱۳ تن در شبانه‌روز گذشته جان باختند
براساس اعلام وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، متاسفانه ۱۳ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۸۵۸ رسید.
فوتی‌های کرونا دوباره ۲ رقمی شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین،از دیروز تا امروز ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۲۲ نفر از آنها بستری شدند.
بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۹۰۳ نفر رسید.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۸۵۸ رسید.
خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۴۵۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۳۰۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.
تا کنون ۵۵ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۱۶۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۴۹۴ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۲۳ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۲۱۴ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۴۴ هزار و ۷۳۱ دُز رسید.
در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز کرونا نیست، شش شهر در وضعیت نارنجی، ۹۴ شهر در وضعیت زرد و ۳۴۸ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.
کد مطلب: 190649
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *