۰
سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۳۴

اخبار حوادث تهران

مرگ کارگر جوان در حادثه گودبرداری، جان باختن راننده سواری در تصادف، آتش سوزی در خانه ای و محبوس شدن ۲ کودک در خانه از مهمترین اخبار حوادث تهران بود
به گزارش مهر، در نخستین حادثه رعایت نکردن اصول ایمنی به هنگام تخریب و گودبرداری یک ساختمان در خیابان فرهنگ مرگ کارگر جوان را رقم زد.
این حادثه ساعت ۱۶ ۱۵ دقیقه دیروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای نجات ۱ را به محل حادثه در خیابان فرهنگ، خیابان تفرشی اعزام کرد.
حسن علیمردانی افسرآماده منطقه یک که در محل حادثه حضور داشت دراین باره گفت: بر اثر رعایت نکردن اصول ایمنی به هنگام گودبرداری ساختمان، متاسفانه مقداری از دیوار تخریب نشده بر روی دو کارگر جوان افغان که مشغول کار بودند ریخته بود و آنان را زیر انبوه زیادی از خاک و آجر گرفتار کرده بود.در این حادثه یکی از کارگران از ناحیه پا دچار آسیب شده بود که بلافاصله از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و کارگر دوم که تا سینه زیر آوار مدفون شده بود پس از تلاش آتش نشانان از زیر آوار بیرون کشیده شد که متاسفانه مرگ وی توسط عوامل اورژانس تأئید شد.
مرگ راننده در تصادف سواری و کامیون
در حادثه ای دیگر بر اثر برخورد شدید یکدستگاه خودروی سواری و یکدستگاه کامیون، دو سرنشین خودرو مصدوم و مرگ راننده رقم خورد.
با تماس رانندگان عبوری با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر بروز حادثه رانندگی، ستادفرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله زنگ ایستگاه ۲۶ را ساعت ۸ و ۳۲ دقیقه صبح امروز به صدا در آورد و آتش نشانان به سمت شمال به جنوب جاده دماوند، نرسیده به پل شرکت واحد حرکت کردند. با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یکدستگاه خودرو سواری از قسمت عقب با یکدستگاه کامیون برخورد کرده و راننده خودرو در دم جان باخته است، و دو سرنشین دیگر نیز داخل خودرو گرفتار شده بودند.آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل، با استفاده از تجهیزات ویژه نجات دو سرنشین خانم را که به شدت آسیب دیده بودند از داخل خودرو خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند. آتش نشانان پس از خارج کردن راننده از خودرو و تایید مرگ وی توسط عوامل اورژانس و تحویل محل به عوامل انتظامی به عملیات خود پایان دادند.
خانه ای در آتش
بامداد امروز رعایت نکردن اصول ایمنی، ساختمان سه طبقه را در خیابان پیروزی به آتش کشید.
در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و در خواست کمک ، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، زنگ ایستگاه ۳۱ را ۳۴ دقیقه بامداد امروز به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله به سمت خیابان پیروزی، خیابان محصل، کوچه مهاجرانی حرکت کردند. با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، آتش و دود فراوانی از طبقه دوم و سوم یک ساختمان ۳ طبقه قدیمی زبانه می کشید که آتش نشانان بلافاصله با استفاده از چند بند لوله آبرسانی اقدام به مهار آتش سوزی کرده و پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی به وسیله فن های فشار مثبت شروع به تهویه دود از داخل ساختمان کردند. این آتش سوزی آسیب جانی نداشت وتنها خسارت سنگین مالی بر جای گذاشت.
محبوس شدن ۲ کودک در خانه
در آخرین حادثه ، محبوس شدن دو دختر بچه بازیگوش در خانه آتش نشانان را به نازی آباد کشاند.
پس از تماس پدر و مادر دو کودک خردسال با ستاد فرماندهی آتش نشانی مبنی بر محبوس شدن فرزندانشان در داخل منزل، ستادفرماندهی آتش نشانی تهران، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲۲ را به محل حادثه در نازی آباد اعزام کرد.
هوشنگ رسول پور فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: در طبقه دوم یک آپارتمان پنج طبقه دو کودک خردسال بنامهای دلارام و دیانا ۶ و ۸ ساله بعلت بازیگوشی درداخل منزل محبوس شده و قادر به باز کردن در نبودند.آتش نشانان بی درنگ با رعایت نکات ایمنی و با استفاده از تجهیزات ویژه اقدام به باز کردن درب منزل کرده و دو کودک را سالم تحویل پدر و مادرشان دادند.
کد مطلب: 19104
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *