۰
سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۲

لیبرمن: ما در جهان منزوی شدیم

وزیر جنگ و اقتصاد پیشین کابینه بنیامین نتانیاهو، او را فردی کم‌اهمیت در جهان سیاست خواند و گفت که اسرائیل با نخست‌وزیری نتانیاهو در دنیا منزوی شده است، چراکه هیچ کس ارزشی برایش قائل نیست.
لیبرمن: ما در جهان منزوی شدیم
به گزارش مردم سالاری آنلاین، آویگدور لیبرمن، رئیس حزب «خانه ما» امروز سه شنبه در یک گفت‌وگوی رادیویی گفت: ما اکنون در یک بحران قانونگذاری-اقتصادی قرار داریم، در جهان منزوی شده‌ایم و هیچ‌کس برای نتانیاهو ارزشی قائل نیست.
وی افزود: ایران و حزب‌الله دارند به اسرائیل می‌خندند و مسخره می‌کنند چون می‌دانند که نتانیاهو قادر به اتحاد بین‌المللی نیست و حتی نمی‌تواند میان اسرائیلی‌ها وحدت ایجاد کند.
این روزها، انتقادات رهبران اسرائیلی از بنیامین نتانیاهو و دولت او با توجه به ادامه اعتراضات گسترده مخالفان و تشدید بحران داخلی پس از تصویب قانون اصلاحات قضایی بالا گرفته است.
اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی نسبت به اختلافات شدید پیرامون اصلاحات قضایی و حقوقی که "پیامدهایی خطرناک" علیه این دولت دارد، هشدار داد و گفت: ممکن است این اصلاحات پیامدهایی دیپلماتیک، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی داشته باشد.
هرتزوگ گفت: ما در وضعیت بدی هستیم... بسیار بد. او وضعیت موجود را «درگیری داخلی که ما را از بین می‌برد»، توصیف کرد.
کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) شب گذشته با لایحه‌ای جنجال برانگیز موافقت کرد که تعلیق فعالیت نخست‌وزیر اسرائیل را دشوار می‌کند.
ساعت‌ها پس از بررسی‌های داغ در کنست، ۶۱ نماینده از مجموع ۱۲۰ نماینده به نفع لایحه پیشنهادی رای دادند و ۵۱ تن در شور اولیه با آن مخالفت کردند؛ اما بقیه نیز یا غایب بودند یا رای ممتنع دادند.
این لایحه قبل از ورود به مرحله اجرایی برای تصویب نهایی نیاز به دو شور دیگر در پارلمان دارد.
منبع:ایسنا
کد مطلب: 191781
برچسب ها: نتانیاهو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *