۰
سه شنبه ۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۵

احتمال اخراج این مربی بعد از تعطیلات!

 آنتونیو کونته به تازگی با اعضای هیئت مدیره تاتنهام صحبت کرده تا درباره مصاحبه جنجالی‌اش پس از تساوی مقابل ساوتهپتون توضیح بدهد.
احتمال اخراج این مربی بعد از تعطیلات!
به گزارش مردم سالاری آنلاین، احتمال دارد آنتونیو کونته به زودی از هدایت تاتنهام برکنار شود.
آنتونیو کونته به تازگی با اعضای هیئت مدیره تاتنهام صحبت کرده تا درباره مصاحبه جنجالی‌اش پس از تساوی مقابل ساوتهپتون توضیح بدهد. کونته در طول این صحبت‌ها تاکید داشت که انتقاداتش به بازیکنان بوده نه باشگاه و اینکه واکنشش ناشی از ناامیدی به خاطر نتیجه‌شان که نتوانستند برتری ۳-۱ را حفظ کنند، بوده است. سه امتیازی که می‌توانست در راه رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار ارزشمند باشد.
در هر حال مدیران تاتنهام قصد دارند در ابتدای این هفته برای بحث درباره بهترین راه حل پیش رو، تشکیل جلسه دهند و آینده کونته نیز پس از مصاحبه اخیر او، اکنون در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. از مدت‌ها قبل نیز انتظار نمی‌رفت که کونته پس از پایان قراردادش در اسپرز باقی بماند اما اکنون احتمال یک جدایی زود هنگام وجود دارد. تاتنهام امیدوار بود تا پایان فصل کونته را نگه دارند تا در این زمان، فهرست جایگزینان این مربی را کوتاه‌تر کنند اما این نتیجه مقابل ساوتهمپتون و مصاحبه کونته، احتمال برکناری او از سمتش در طول تعطیلات بازی‌های ملی وجود دارد. یکی از گزینه‌های سران اسپرز، رایان میسون است که پس از اخراج ژوزه مورینیو در سال 2021 نیز برای مدتی، به طور موقت هدایت این تیم را بر عهده گرفته بود. همچنین میسون در طول مدتی که آنتونیو کونته به دلیل جراحی کیسه صفرا از میادین دور بود، با کریستین استلینی همکاری می‌کرد.
کد مطلب: 192217
برچسب ها: کونته تاتنهام
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *