۰
سه شنبه ۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۴

کشف ۳۳۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در آخرین روز سال ۱۴۰۱

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه تعطیلات نوروز هیچ خللی در ماموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی ایجاد نمی‌کند از کشف ۳۳۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در آخرین روز سال ۱۴۰۱ خبر داد.
کشف ۳۳۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در آخرین روز سال ۱۴۰۱

به گزارش مردم سالاری آنلاین،سردار حسین رحیمی در جلسه قرارگاه نوروزی امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه امنیت، آرامش و آسایش در حوزه‌های مختلف باید تامین شود، گفت:‌ همه باید وظایف خود را در این سه موضوع مهم به انجام برسانند.

وی با اشاره به ایام نوروز گفـت: تعطیلات نوروزی در حقیقت فرصت مغتنمی است تا مردم بتوانند چند روزی را به دید و بازدید و سفرهای نوروزی بپردازند که در این عرصه مسئولیت و وظیفه پلیس مضاعف می شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا ادامه داد:‌ همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ هر کسی که مسئولیتی به او واگذار شده باید آن مسئولیت را مهمترین و حساس‌ترین مسئولیت دنیا بداند و همه تلاش خود را صرف تعالی و پیشبرد آن مسئولیت کند.

رحیمی افزود:‌ در پلیس امنیت اقتصادی فرهنگ ایثار و مجاهدت باید روز به روز نمایان تر و بارزتر از قبل باشد و با اعتقاد و باور به مقابله با ناهنجاری‌ها و جرایم اقتصادی رفت. همه باید در حوزه مسئولیت خود تمام تلاش خود را بکار ببندند تا گره‌ای از مشکلات مردم را باز کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا ادامه داد: همه پلیس‌های امنیت اقتصادی استان ها در ایام نوروز با کار جهادی و تلاش شبانه روزی با هرگونه احتکار کالای اساسی و مایحتاج مردم و قاچاق کالا برخورد خواهند کرد و تعطیلات هیچ گونه خللی در ماموریت های ذاتی این پلیس ایجاد نخواهد کرد.

کشف ۳۳۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در کشور

رحیمی همچنین در حاشیه این نشست با حضور در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه پلیس امنیت اقتصادی در ایام نوروز ماموریت‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای را در دستورکار خود دارد، گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشوردر ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر انجام ماموریت‌های مختلف در راستای اجرای ماموریت‌های ذاتی این پلیس موفق شدند با بررسی های اسنادی و بازدید های میدانی از مکان‌های تهیه و توزیع کالاهای اساسی برخی محل‌های دپو کالاهای قاچاق و احتکاری را در سطح کشور شناسایی کنند.

وی ارزش کالاهای مکشوفه را ۳۳۴ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت:‌در این رابطه ۸۷ متهم اقتصادی دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت:‌ بدون شک در شرایط موجود کسانیکه در عرصه اقتصادی با اعمال مجرمانه خود معیشت مردم را دشوار کنند دشمنان حقیقی مردم و کشور هستند که در حق هموطنان خود خیانت می‌کنند.
منبع:خبرآنلاین

کد مطلب: 192232
برچسب ها: کالای قاچاق
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *