۰
پنجشنبه ۳ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰

سفرهای نوروزی نسبت به سال گذشته بیشتر شد یا کمتر؟

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: آمار سفرهای نوروزی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.
سفرهای نوروزی نسبت به سال گذشته بیشتر شد یا کمتر؟
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از مهر، داریوش امانی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی الموت در آزادراه کرج - قزوین که به همراه وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت، اظهار کرد: این پویش در راستای کاهش آمار تصادفات جاده‌ای در ۱۰۰ نقطه پرتردد کشور و مجتمع‌های خدماتی رفاهی و راهدارخانه‌های منتخب اجرایی شده است.
وی بیان کرد: پویش همراهان سفر از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: در این راستا برنامه‌های متنوعی را در ایستگاه‌های پویش همراهان سفر تدارک دیده‌ایم تا بتوانیم لحظات خوشی را برای مسافران نوروزی رقم بزنیم و فضایی مفرح را برای استراحت خانواده‌ها ایجاد کنیم.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه بخشی از سفرهای نوروزی با ماه مبارک رمضان تلاقی پیدا کرده است با همکاری ستاد اقامه نماز کشور برنامه‌های مشترکی فرهنگی و معنوی را تدارک دیده‌ایم.
امانی با بیان اینکه سعی داریم تا آمار تصادفات جاده‌ای را تا حد ممکن کاهش دهیم، گفت: در این راستا از تمام ظرفیت‌ها بهره خواهیم برد.
وی با بیان اینکه در بازه زمانی تعطیلات نوروز سال جاری تا روز گذشته بیش از ۱۷ میلیون و ۲۶۶ هزار تردد ثبت شده است، اظهار کرد: همانگونه پیش‌بینی می‌کردیم آمار سفرهای نوروزی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: بیشترین ترددهای نوروزی در آزادراه تهران - کرج، کرج - قزوین، قزوین - رشت و محورهای سفر به مازندران برای سفر به گیلان، مازندران، خوزستان و بوشهر صورت گرفته است
وی تصریح کرد: استان البرز یکی از استان‌های است که بیشترین حجم تردد نوروزی را دارد به همین دلیل چهار ایستگاه پویش همراهان سفر ایمن در این استان راه‌اندازی شده و در حال خدمت به مسافران نوروزی است.
امانی خاطرنشان کرد: این ایستگاه‌ها در محور کرج - چالوس، ترمینال شهید کلانتری، محور کرج - اشتهارد و کیلومتر ۵۳ آزادراه کرج - قزوین فعال هستند.
کد مطلب: 192325
برچسب ها: سفرهای نوروزی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *