۰
شنبه ۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰

جدیدترین سرقت واتساپ از تلگرام

​​​​​​​ ویژگی ویدیو مسیج تلگرام، به‌زودی برای واتساپ منتشر می‌شود. از این طریق کاربران می‌توانند ویدیوهای کوتاه ۱ دقیقه‌ای را به‌ اشتراک بگذارند.
جدیدترین سرقت واتساپ از تلگرام
گجت‌نیوز نوشت:
واتساپ به‌روزرسانی جدیدی را به‌شماره ۲۳.۶.۰.۷۳ از طریق برنامه آزمایشی TestFlight منتشر کرده که شامل یک ویژگی جدید است. به‌نظر می‌رسد این پیام‌رسان هم‌اکنون در حال توسعه قابلیت ضبط و ارسال ویدیو مسیج ۱ دقیقه‌ای است که در آپدیت بعدی این برنامه در دسترس قرار می‌گیرد.
قابلیت ویدیو مسیج، جدیدترین کپی‌برداری واتساپ از تلگرام
به‌ گزارش Wabetainfo، با انتشار این قابلیت جدید، کاربران واتساپ می‌توانند با فشردن دکمه دوربین، ویدیوهای کوتاه ۶۰ ثانیه‌ای را ضبط کرده و برای مخاطبان خود ارسال کنند. این یک روش جدید برای برقراری ارتباط با دوستان در این پلتفرم خواهد بود.
ویژگی ویدیو مسیج در واتساپ، کارکردی مشابه با یادداشت‌های صوتی دارد، اما با این تفاوت که قابلیت ضبط و اشتراک‌گذاری محتوای ویدیویی فراهم خواهد شد. پیام‌های ویدیویی یک راه جالب برای انتقال احساسات و عبارات است که در برخی از شرایط، جایگزین بهتری برای پیام صوتی یا متنی خواهد بود.
پیام‌های ویدیویی در واتساپ به‌صورت رمزگذاری شده خواهند بود؛ بدین ترتیب هیچ کس از جمله خود پیام‌رسان و ارائه‌دهنده پروکسی، نمی‌توانند محتوای ویدیو مسیج ارسالی را مشاهده کنند. علاوه بر این، ذخیره یا ارسال مجدد پیام‌های ویدیویی به سایر چت‌ها نیز برای حفظ حریم خصوصی امکان‌پذیر نخواهد بود. بااین‌حال، امکان تهیه اسکرین شات از ویدیوها وجود دارد.
از آنجاکه قابلیت ویدیو مسیج در حال حاضر برای نسخه iOS در حال توسعه است، بنابراین کاربران این پلتفرم احتمالا طی روزهای آینده آن را در قالب یک به‌روزرسانی دریافت کنند. با ارائه این ویژگی، کاربران Whatsapp از راهی جدید برای برقراری ارتباط با دوستان بهره‌مند خواهند شد.
کد مطلب: 192428
برچسب ها: واتس اپ تلگرام
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *