۰
سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۶

آمار کرونا امروز ۸ بهمن ۱۴۰۲

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست دادند.
آمار کرونا امروز ۸ بهمن ۱۴۰۲
به گزارش مردم سالاری آنلاین،در جدیدترین گزارش روزانه وزارت بهداشت، از روز گذشته تا امروز، سه شنبه ۸ فروردین و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هزار و ۷۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۴۶ نفر از آنها بستری شدند.علاوه بر این مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۸۷ هزار و ۵۳۱ نفر رسید که از این تعداد هفت میلیون ۳۴۵ هزار و ۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.طبق گزارش روزانه وزارت بهداشت مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۲۷۴ رسید. با این حال ۶۴۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۵ میلیون و ۷۹۲ هزار و ۷۲۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده استهمچنین تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۱۰ هزار و ۹۶۳ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۶ هزار و ۱۳۴ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۷۲ هزار و ۸۱۵ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۸۹ هزار و ۹۱۲ دُز رسید.

در حال حاضر ۱۳ شهرستان وضعیت قرمز، ۴۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۹۴ شهر در وضعیت زرد و ۱۹۳ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

صبح امروز نیز پیمان پاک‌آیین سخنگوی وزارت بهداشت در گفت و گوی تلویزیونی با اشاره به افزایش ۱۴درصدی آمار بستری بیماران مبتلا به کرونا در کشور هشدار داد: زیرسویه‌های جدید کرونا که در کشور در حال گردش هستند، قدرت سرایت بالایی دارند.
منبع:خبر آنلاین 

کد مطلب: 192592
برچسب ها: کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *