۰
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۰۱

قوی‌ترین مرد پارالمپیک پرسپولیسی شد

سیامند رحمان که عنوان قوی‌ترین مرد معلول جهان را در اختیار دارد، به طور رسمی با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کرد.
 سیامند رحمان نفر اول رقابت‌های سنگین وزن، وزنه‌برداری جهان در پارالمپیک لندن و رکورددار جهان و پارالمپیک عصر روز گذشته با محمد رویانیان دیدار کرد و پس از یک ساعت، گپ و گفت خودمانی قرارداد ۱۵ ماهه وی با باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به امضای طرفین رسید.
سیامند رحمان که به واسطه علاقه خاص به پرسپولیس نسبت به عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس ابراز تمایل کرده بود، پس از رقابت‌های پارالمپیک لندن توافقی شفاهی با محمد رویانیان داشت اما قراردادی بین طرفین به امضاء نرسیده بود.
رویانیان قصد داشت در سفر به ارومیه به شهرستان مهاباد و اشنویه رفته و ضمن تقدیر از سیامند رحمان، قرارداد رسمی را به امضاء برساند اما مشغله کاری مانع از این سفر شد تا اینکه سیامند رحمان برای رسیدگی به برخی امور ورزشی خود به تهران آمد و روز گذشته قرارداد قوی‌ترین مرد جهان با باشگاه پرسپولیس به امضای وی و مدیر عامل باشگاه رسید.
سیامند رحمان تا پایان اسفند ماه سال ۱۳۹۲ تحت قرارداد با باشگاه پرسپولیس خواهد بود و در رقابت‌های داخلی و برون مرزی با نام پرسپولیس به میدان خواهد رفت. محمد رویانیان روز گذشته در دیدار با سیامند رحمان گفت: ما افتخار می‌کنیم که قهرمانانی مثل شما اینگونه به پرسپولیس عشق می‌ورزند و معتقدند پرسپولیس برای اینکه یک باشگاه واقعی شود نباید مختص تیم فوتبال باشد و باید در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت کرده و بتوان از این طریق فعالیت‌های باشگاه را توسعه داد.
رویانیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس پرطرفدارترین باشگاه در آسیا است و باید از پتانسیل آن و این همه هواداران استفاده کند. هواداران پرسپولیس لیاقت بهترین‌ها را دارند و حیف است که پرسپولیس فقط به فوتبال محدود شود.
مدیر عامل پرسپولیس افزود: ما بر اساس سیاست‌های خود مبنی توسعه فعالیت‌های باشگاه اقدام به تشکیل تیم کشتی، تیم فوتسال بانوان و کانوپلو در لیگ برتر کشور کرده‌ایم و در رشته‌های گلبال و بسکتبال با ویلچر در لیگ دسته اول شرکت کرده‌ایم که به مقام قهرمانی دست یافته و به لیگ برتر صعود کرده‌اند. ما همچنین در حد امکان از پرسپولیس زاهدان و پرسپولیس قائمشهر حمایت مالی و معنوی کردیم که این تیم‌ها در رده بزرگسالان و پایه‌ها استان خود به مقام‌های برتر دست یافته‌اند و حتی مثل پرسپولیس زاهدان امکان حضور در لیگ دسته سوم کشور را دارند. از پرسپولیس ورامین نیز که در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد کمی حمایت کرده‌ایم و تیم فوتبال پرسپولیس «ب» توانسته پس از قهرمانی در رقابت‌های باشگاه‌های تهران در لیگ دسته سوم کشور به رده دوم جدول صعود کند. تیم کشتی ما در اولین سال فعالیت خود نایب قهرمان لیگ شده است. حتی تیم شطرنج ما در رقابت‌های باشگاهی تهران شرکت کرده و توانسته عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.
مدیر عامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما افتخار می‌کنیم که بهداد سلیمی، احسان حدادی و سیامند رحمان را به خدمت گرفته و از این قهرمانان استثنایی حمایت می‌کنیم تا مبادا به واسطه تحریم‌ها، اسپانسرهای خارجی خود را مثل احسان حدادی از دست داده و یا مثل بهداد سلیمی به واسطه عدم حمایت مالی باشگاه‌ها بدون تیم باشند. علاقه‌مندی این عزیزان به پرسپولیس برای ما افتخاری است و امیدواریم بتوانیم در فصل جدید رقابت‌های دو و میدانی و لیگ وزنه‌برداری، تیم‌داری کنیم و با نفرات کامل در مسابقات شرکت نمائیم.
رویانیان به سیامند رحمان گفت: ما ۲۵ نمایندگی پرسپولیس در سراسر کشور و همچنین چهار نمایندگی پرسپولیس در چهار کشور دایر کرده‌ایم و یا مقدمات افتتاح آن را فراهم نموده‌ایم تا احتمالا در هفته جاری آن را در حضور رسانه‌ها افتتاح خواهیم کرد و بسیار علاقه‌مندیم قهرمانی مثل سیامند رحمان که محبوبیت فوق‌العاده‌ای در استان آذربایجان دارد، نماینده و سفیر پرسپولیس در این استان باشد.
سیامند رحمان نیز خطاب به محمد رویانیان گفت: از اینکه قهرمانان ملی را حمایت می‌کنید بسیار از شما ممنونم. من علاقه خاصی به پرسپولیس دارم و خالصانه عنوان می‌کنم به پرسپولیس و هوادارانش عشق می‌ورزم و به عنوان یک هوادار پرسپولیس و همچنین یک مدال آور، از زحمات شما تشکر می‌کنم. ایده‌های شما واقعا جذاب است اما وقتی در پارالمپیک رکورد جهان را شکستم از اینکه با خبر شدم مدیر عامل پرسپولیس برایم پیام تبریکی را منتشر کرده، بسیار خوشحال شدم و علاقه‌ام به حضور در پرسپولیس را خیلی راحت بیان کردم. امروز خوشحالم که عضوی رسمی از خانواده بزرگ پرسپولیس هستم. واقعا از نتایج اخیر پرسپولیس خوشحال هستم و امیدوارم شما بتوانید پرسپولیس را به جایگاه واقعی‌اش برگردانید.
وی افزود: بسیار علاقه‌مند هستم روزی به اردوی پرسپولیس بروم و یکی از بازی‌هایش را در کنار هواداران از نزدیک تماشا کنم و امیدوارم بتوانم در مدت این قرارداد رکورد جدیدی را به ثبت برسانم و آنرا در کتاب گینس به نام پرسپولیس ثبت کنم.
سعید شیرینی معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس و همچنین پدر سیامند رحمان در این ملاقات صمیمانه حضور داشتند و محمد رویانیان پس از امضای قرارداد، شال و نشان پرسپولیس را به قوی‌ترین مرد پارالمپیک لندن اهدا کرد.
کد مطلب: 19343
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *