۰
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۰

نوآوری در خدمات و محصولات متمایز بانک آینده

صدور «کارت هدیه» بانک آینده با «واقعیت افزوده» بانک آینده در راستای ارائه خدمات نوین بانکداری و بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در محصولات بانک.
نوآوری در خدمات و محصولات متمایز بانک آینده
به گزارش مردم سالاری آنلاین،  به‌منظور افزایش رضایت مشتریان و نوآوری در محصولات خود با هدف افزایش جذابیت کارت‌های هدیه و تولید کارت‌های هدیه اختصاصی برای مشتریان، «کارت هدیه با امکان واقعیت افزوده» را به سبد محصولات بانک افزود.
کارت هدیه با قابلیت واقعیت افزوده بانک آینده، پیشکشی جذاب و ارزشمند مطابق با فناوری روز دنیا با قابلیت بارگذاری پیام تصویری از سوی هدیه‌دهنده به گیرنده آن است. با خرید این کارت، شما می‌توانید علاوه بر اهدای یک کارت هدیه با خصوصیات عادی کارت‌های هدیه بانک آینده، یک ویدیو به آن‌ها که دوست‌شان دارید و به سلیقه‌شان احترام می‌گذارید تقدیم کنید.
در این شیوه، خریدار کارت با بارگذاری یک ویدیوی کوتاه، می‌تواند پیام خود را در قالب ویدیو به کارت هدیه اضافه کند. دریافت‌کننده کارت نیز پس از اسکن QRCode روی کارت توسط تلفن همراه خود، با استفاده از فیزیک کارت (به‌عنوان نمایشگر) امکان مشاهده ویدیو را دارد.
این ابزار، علاوه بر قابلیت استفاده برای تهیه کارت‌های هدیه شخصی، امکان عرضه کارت هدیه به‌صورت عمومی برای تبلیغات مشتریان حقوقی را نیز دارد.
این محصول نوین، جذاب، متفاوت و بی‌نظیر بهترین فرصت برای ابراز علاقه، تبریک، سپاس یا معرفی محصولات و خدمات خود، با کارت‌‌های هدیه واقعیت افزوده بانک آینده است که هم اکنون در تمامی شعب بانک آینده در دسترس مشتریان گرامی و عموم مردم شریف ایران  است که علاقه‌مندان با استفاده از این یادگاری متفاوتی از خود به‌جای بگذارند.
[۴/۹،‏ ۰۸:۳۷] صادقیان اینده: / آینده را با هم می‌سازیم/
رشد 114 درصدی شرکت کارگزاری بانک آینده در سال 1401
شرکت کارگزاری بانک آینده در سال 1401 به رشد 114 درصدی سود، نسبت به سال قبل دست یافت.
این شرکت دارای 22 شعبه فعال بوده و مدیریت سه صندوق سرمایه‌گذاری را بر عهده دارد. تمام شعب بانک آینده به صندوق‌های این شرکت اتصال داشته و در همین‌ راستا، گسترش خدمات بازار سرمایه در تمام شعب بانک نیز از دیگر برنامه‌های این کارگزاری در سال آینده است.
شرکت کارگزاری بانک آینده با سهم از بازار یک‌درصد، در مجموع معاملات 4 بورس کشور، رتبه دوازدهم را بین کارگزاران بانکی به‌خود اختصاص داده است.
کد مطلب: 193477
برچسب ها: بانک آینده
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *