۰
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۲
کاظمی اظهار کرد:

دربی اصفهان؛کم‌حاشیه‌ترین در دنیا

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: شهرآورد اصفهان همیشه از کم‌حاشیه‌ترین شهرآوردهای دنیا بوده و مطمئنم بازی فردا نیز کم حاشیه خواهد بود
به گزارش مهر، فرهاد کاظمی شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط شهرآورد اصفهان اظهار داشت: بازی‌های ذوب‌آهن و سپاهان همیشه از کم‌حاشیه‌ترین داربی‌های دنیا بوده و به هیچ وجه حاشیه چندانی نداشته است که این مسئله نشانه فرهنگ بالای تماشاگران اصفهانی است.
وی ادامه داد: این مسئله خود به خود حساسیت‌های داربی فردا را کم می‌کند بنابراین من هم نمی‌توانم صحبت‌های حاشیه ای مطرح کنم و بیشتر به صحبت‌های فنی می‌پردازم؛ مدیریت خوب دو باشگاه و البته فرهنگ بالای تماشاگران و حساسیت آنها نسبت به فوتبال اصفهان در این امر خیلی تاثیرگذار بوده و این حساسیت حتی در بازی قبلی ما با استقلال خودش را نشان داد که بخشی از هواداران سپاهان به ورزشگاه آمده و به تشویق ذوب‌آهن پرداختند.
سرمربی سابق سپاهان در مورد بازگشتش به باشگاه سپاهان گفت: خوشحالم که دوباره به باشگاه سپاهان برگشتم چون من دوران خوبی در این باشگاه داشتم و دوران حضورم در سپاهان جزو افتخارات من بوده و امیدوارم همیشه سپاهان در کورس قهرمانی باشد.
وی در مورد وضعیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه فولادشهر و تاثیر آن بر کیفیت مسابقات افزود: روز اولی که من به ذوب‌آهن آمدم، قرار شد زمینی برای تمرینات در اختیار ذوب‌آهن قرار گیرد بنابراین زمین ملت به ما معرفی شد اما چون تیم‌های پایه از آن استفاده می‌کردند، وضعیت آن نامساعد بود بنابراین مجبور شدم تمرینات را به فولادشهر منتقل کنم.
کاظمی افزود: با این وجود با درخواست مدیر ورزشگاه فولادشهر در زمان‌های بارش، تمرینات تیمم را در آنجا تعطیل می‌کردم و حالا با همکاری‌های سپاهان ما دو جلسه در هفته از زمین جروکان این باشگاه استفاده می‌کنیم و همزمان به دنبال یک زمین تمرینی خوب و مناسب برای ذوب‌آهن هستیم تا وضعیت فولادشهر که آبروی اصفهان است، خراب‌تر از این نشود.
وی با بیان اینکه مساوی در شهرآورد اصفهان دردی از دو تیم دوا نمی‌کند، تصریح کرد: نتیجه تساوی به درد دو تیم نمی‌خورد؛ ترکیب تیم‌های من همیشه هجومی بوده و حتی زمانی که به ذوب‌آهن ملحق شدم با وجود اینکه تیم مهاجم کلاسیکی نداشت، از چند مهاجم استفاده می‌کردم و به خوبی می‌دانم که نتیجه مساوی در این بازی به ضرر دو تیم می‌شود.
سرمربی ذوب‌آهن در مورد مصاحبه‌های متعدد بازیکنان ذوب‌آهن و اینکه می‌گویند ما در جدول ششم و هفتم می‌شویم در حالیکه ذوب‌آهن شرایط خوبی در جدول ندارد، بیان داشت: به هر حال وقتی یک اتفاقی می‌خواهد به وجود بیاید باید اول فعل خواستن در آن صرف شود و مغز فرمان آن را به بازیکنان بدهد تا عضلات آنها فعل را اجرایی کنند؛ با این وجود آنها حرف بدی نمی‌زنند و فعل خواستن را صرف می‌کنند چون دوست دارند که جزو ۶ تیم برتر این مسابقه باشند.
وی افزود: در حال حاضر باید تنها به وضعیت ذوب‌آهن فکر کرد و من اصلا به جدول نگاه نمی‌کنم چون تیمی که در این جایگاه است، نباید به جدول نگاه کند و فقط باید به برد بیاندیشد. به هر حال با تیمی کار می‌کنم که با ۵ میلیارد بسته شده و قبلا گفته‌ام که این بودجه به درد یک تیم لیگ یکی می‌خورد، البته کربکندی در این زمینه تقصیری نداشت و هنر بسیاری داشت که با آن بودجه تیم بست اما صدا و سیما و مطبوعات و مردم اصفهان باید به ذوب‌آهن کمک کنند تا این تیم به شرایط خوب خود بازگردد.
کد مطلب: 19435
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *