۰
شنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

تعیین تکلیف جدید کیهان برای دولت رئیسی

روزنامه کیهان در مطلبی ادعاهایی تند علیه شبکه نمایش خانگی مطرح کرد.
تعیین تکلیف جدید کیهان برای دولت رئیسی

به گزارش مردم سالاری آنلاین، بیشتر بسترها و سکوهای نمایش خانگی علی رغم اینکه گفته می‌شود از مراجع ذی‌صلاح و قانونی کشور مجوز فعالیت دارند و تلاش می‌کنند که موازین اسلامی و انسانی را رعایت کنند اما گاهی بعینه دیده می‌شود که برخی از محصولات ارائه شده به ترویج بی‌بندوباری و ابتذال در جامعه دست می‌زنند.

یکی از مصادیق بسیار قابل تامل این ابتذال، رواج سبک زندگی و پوشش نامناسب زنان و دختران در برخی سریال‌های نمایش خانگی است که به شکل زننده و پررنگ در آثار تولیدی آنها دیده می‌شود. امروز شاهد فضا و بستری از فعالیت‌های نابهنجار و غیرقابل تحمل این شبکه‌های نمایش خانگی در برخی از این سکوها در فضای مجازی هستیم که دل هر انسان مسلمان و آزاده‌ای را به درد آورده است.

دشمنان انقلاب اسلامی طی این چهل واندی سال از پیروزی انقلاب اسلامی همه ترفندها و فتنه‌ها را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران امتحان کرده‌اند و هر بار شکست سختی را از مردم انقلابی ما متحمل شده‌اند و با به بن بست رسیدن در اهداف خود این بار گزینه بسیار تاثیرگذار فرهنگی را انتخاب کرده‌اند و بهترین روش را برای نزدیک شدن به جامعه جوان و نسل کنونی برگزیده‌اند و آن هم نشانه رفتن ذوق هنری و فرهنگی از طریق رسانه است. متاسفانه در این مسیر برخی سازندگان آثار تلویزیونی و سینمایی که به‌نظر می‌رسد تعهدی به ارزش‌ها و آرمان‌های ایران اسلامی ندارند عامدانه و یا به‌طور سهوی در این کارزار بی‌بندوباری وارد و به نوعی آتش بیار معرکه شده‌اند.

هرچند سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر(ساترا) در ماه‌های گذشته حرکات بازدارنده‌ای درخصوص انتشار برخی محصولات مبتذل و هنجارشکن در نمایش خانگی انجام داده ‌اما کافی نیست. این دغدغه و مطالبه مردم انقلابی ما از مسئولان فرهنگی نظام است و خواستار برخورد قاطع و قانونی با هرگونه هنجارشکنی در شبکه نمایش خانگی هستند. چه اینکه امروز شبکه نمایش خانگی یکی از منابع تولید محتوا برای شبکه‌های ماهواره‌ای هم شده است و برخی از برنامه‌ها و سریال‌ها به محض انتشار در سکوهای مجازی، از ماهواره هم پخش می‌شوند!

در واقع فرآیندی که الان در برخی سکوهای نمایش خانگی صورت می‌پذیرد هم صدایی با رسانه‌های معاند و آب به آسیاب دشمن ریختن است و این همه هجمه دشمن برای مسموم ساختن فضای جامعه هم نشأت گرفته از همین تولیدات برخی از شبکه نمایش خانگی است!

کد مطلب: 194704
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *