۰
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۱
نماینده سمنان و مهدیشهر:

مجلس در قانون مالیات بر ارزش افزوده بازنگری می کند

علی‏رضا خسروی نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی از بازنگری نمایندگان مجلس در زمینه قانون مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.

 علی‏رضا خسروی عصر امروز در گردهمایی تولیدکنندگان استان سمنان که در سالن جلسات انجمن مدیران صنایع استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: بازنگری در قانون مالیات بر ارزش افزوده در مجلس شورای اسلامی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با وزیر اقتصاد و دارایی نشستی در این زمینه برگزار شد؛ چرا که بازنگری در قانون مالیات بر ارزش افزوده یکی از خواسته‏های اصلی مدیران صنایع در استان سمنان است.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همیشه مشکلات کوچک دست به دست هم می‏دهد و معضل بزرگی را به وجود می‏آورد، اظهار داشت: در این زمینه اگر نیاز به هر مکاتبه‏ای وجود داشته باشد، با جدیت انجام خواهد شد. 

* گازرسانی به واحدهای صنعتی سمنان پیگیری می‏شود

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه گازرسانی به واحدهای صنعتی و معدنی استان سمنان از جمله واحدهای تولید گچ در سمنان به شکل ویژه پیگیری می‏شود، اظهار داشت: واحدهایی که در اثر قطع گاز دچار ضررهای اساسی می‏شوند، باید فهرست شده و مشخصات آنها کاملاً در اختیار باشد.

خسروی تصریح کرد: قطع گاز این دست از واحدهای صنعتی و معدنی باید حتماً با دستور شخص فرماندار سمنان صورت گیرد و شرکت گاز استان سمنان بدون اطلاع، چنین اقدامی را انجام ندهد.

وی تاکید کرد: باید برای رفع مشکلات گریبانگیر صنایع در استان سمنان به خوبی تدبیر شود و با مدیریت مناسب به تقویت صنایع استان کمک کرد.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی از شرکت گاز استان سمنان نیز خواست تا در این زمینه با صنایع بیشتر مدارا کند؛ چرا که اگر چرخ صنعت و معدن به خوبی نگردد، منابع درآمدی این شرکت‏ها نیز کاهش می‏یابد.

خسروی همچنین از برگزاری دو همایش سراسری در آینده نزدیک در سمنان خبر داد و گفت: همایش بین‏المللی سمنانی‏های مقیم سایر نقاط کشور و حتی خارج از کشور برگزار می‏شود.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین از برگزاری همایش جذب سرمایه‏گذاری با حضور مسئولان عالی‏رتبه کشور در سمنان خبر داد.
کد مطلب: 1958
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *