۱
پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۰

قیمت نان ۳۰ درصد افزایش یافت

رئیس اتحادیه نانوایان قزوین از افزایش ۲۹ درصدی انواع نان از روز شنبه خبر داد.
قیمت نان ۳۰ درصد افزایش یافت

به گزارش مردم سالاری آنلاین، مصیب بهرامی رئیس اتحادیه نانوایان استان قزوین گفت: در راستای جبران بخشی از هزینه‌های واحد‌های نانوایی و کمک به ساماندهی وضع موجود از روز‌های آینده شاهد افزایش مختصری در قیمت نان خواهیم بود.

وی بیان کرد: قیمت‌های جدید از اول خرداد ماه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده و جدول قیمت‌ها از روز شنبه اعلام شده و در دسترس نانوایان و مردم قرار می‌گیرد.

رئیس اتحادیه نانوایان استان قزوین تصریح کرد: نان سنگک با یارانه نوع یک با ۴۵۰ گرم وزن به میزان هر عدد دو هزار تومان و نوع ۲ مبلغ ۲۳۵۰ تومان است.

وی افزود: نان بربری نوع یک با ۵۰۰ گرم وزن مبلغ ۱۵۰۰ تومان و نوع دو آن ۱۹۰۰ تومان، بربری ریزشی با یک هزار گرم وزن در نوع یک مبلغ ۳۲۵۰ تومان و نوع دوم نیز ۴۵۵۰ تومان تعیین شده است.

بهرامی یادآورشد: قیمت نان لواش مستطیل با ۱۴۰ گرم وزن در نوع یک مبلغ ۴۵۰ تومان و نوع دوم ۵۳۵ تومان و نان تافتون با ۲۰۰ گرم وزن در نوع یک مبلغ ۶۵۰ تومان تعیین شده است.

این مسئول اظهارداشت:در نرخ آرد هیچ افزایش نداریم و قیمت نان به طور متوسط ۲۹ تا ۳۰ درصد بیشتر شده که افزایش قیمت نان در راستای جبران هزینه‌های جاری از جمله دستمزد نانوایان انجام شده است.

وی بیان کرد: از نانوایان انتظار داریم با تعیین قیمت‌های جدید برای افزایش کیفیت نان و ایجاد رضایتمندی شهروندان همکاری لازم را با اتحادیه داشته باشند.

بهرامی گفت: واحد‌های نظارتی و بازرسی نیز با فعالیت‌های بیشتر و گشت و بازرسی از نانوایی‌ها با دقت عملکرد همکاران را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

وی اظهارداشت: شهروندان استان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه نظر، گزارش یا شکایت نسبت به نحوه ارائه خدمات واحد‌های نانوایی از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اقدام کنند.

کد مطلب: 196283
برچسب ها: قیمت نان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *