کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قیمت نان ۳۰ درصد افزایش یافت

4 خرداد 1402 ساعت 14:30

رئیس اتحادیه نانوایان قزوین از افزایش ۲۹ درصدی انواع نان از روز شنبه خبر داد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، مصیب بهرامی رئیس اتحادیه نانوایان استان قزوین گفت: در راستای جبران بخشی از هزینه‌های واحد‌های نانوایی و کمک به ساماندهی وضع موجود از روز‌های آینده شاهد افزایش مختصری در قیمت نان خواهیم بود.

وی بیان کرد: قیمت‌های جدید از اول خرداد ماه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده و جدول قیمت‌ها از روز شنبه اعلام شده و در دسترس نانوایان و مردم قرار می‌گیرد.

رئیس اتحادیه نانوایان استان قزوین تصریح کرد: نان سنگک با یارانه نوع یک با ۴۵۰ گرم وزن به میزان هر عدد دو هزار تومان و نوع ۲ مبلغ ۲۳۵۰ تومان است.

وی افزود: نان بربری نوع یک با ۵۰۰ گرم وزن مبلغ ۱۵۰۰ تومان و نوع دو آن ۱۹۰۰ تومان، بربری ریزشی با یک هزار گرم وزن در نوع یک مبلغ ۳۲۵۰ تومان و نوع دوم نیز ۴۵۵۰ تومان تعیین شده است.

بهرامی یادآورشد: قیمت نان لواش مستطیل با ۱۴۰ گرم وزن در نوع یک مبلغ ۴۵۰ تومان و نوع دوم ۵۳۵ تومان و نان تافتون با ۲۰۰ گرم وزن در نوع یک مبلغ ۶۵۰ تومان تعیین شده است.

این مسئول اظهارداشت:در نرخ آرد هیچ افزایش نداریم و قیمت نان به طور متوسط ۲۹ تا ۳۰ درصد بیشتر شده که افزایش قیمت نان در راستای جبران هزینه‌های جاری از جمله دستمزد نانوایان انجام شده است.

وی بیان کرد: از نانوایان انتظار داریم با تعیین قیمت‌های جدید برای افزایش کیفیت نان و ایجاد رضایتمندی شهروندان همکاری لازم را با اتحادیه داشته باشند.

بهرامی گفت: واحد‌های نظارتی و بازرسی نیز با فعالیت‌های بیشتر و گشت و بازرسی از نانوایی‌ها با دقت عملکرد همکاران را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

وی اظهارداشت: شهروندان استان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه نظر، گزارش یا شکایت نسبت به نحوه ارائه خدمات واحد‌های نانوایی از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اقدام کنند.


کد مطلب: 196283

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/196283/قیمت-نان-۳۰-درصد-افزایش-یافت

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir