۰
يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰

محصولات این گروه خودرویی ۴۰ درصد گران شد

صورت های مالی ایران خودرو مربوط به اردیبهشت ۱۴۰۲ نشان می دهد این خودروساز به نسبت مدت مشابه سال گذشته گروه خودرویی پژو را به طور متوسط حدود ۴۰ درصد گرانتر برای مشتریان فاکتور می کند.
محصولات این گروه خودرویی ۴۰ درصد گران شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد،آن طور که اطلاعات منتشر شده ایران خودرو در سایت کدال سازمان بورس نشان می دهد این خودروساز گروه پژو را سال ۱۴۰۱ به طور میانگین با قیمتی حول و حوش ۱۶۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در اختیار متقاضیان قرار می داد. اما همین گروه خودرویی در پایان اردیبهشت سال جاری با میانگین قیمت نزدیک به ۲۳۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته می شد. بنابراین رشد حدود ۶۴ میلیون تومانی اعضای خانواده پژو طی یکسال گذشته، خبر از رشد حدود ۴۰ درصدی قیمت این گروه خودرویی می دهد.

ایران خودرویی ها تیراژ تولید و عرضه اعضای خانواده پژو پارس، پژو ۲۰۷ و پژو ۲۰۶ را ذیل نام گروه خودرویی پژو در صورت های مالی خود ثبت می کنند.

 

براساس اطلاعات منتشر شده آبی های جاده مخصوص این خودروساز تا پاان اردیبهشت سال جاری در مجموع حدود ۴۵ هزار و ۷۰۰ دستگاه از محصولات حاضر در گروه پژو تولید کرده بود. این خودروساز در دت مشابه سال گذشته نزدیک به ۴۰ هزار و ۶۰۰ دستگاه از اعضای خانواده پژو را در خطوط تولید تکمیل کرده است.بنابراین تولید گروه پژو بیش از  ۱۲ درصد رشد را به خود دیده است. اما بر خلاف رشد تولید شاهد افت عرضه این گروه خودرویی در بازه زمانی مورد بررسی هستیم. خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص در پایان دومین ماه از فصل بهار ۱۴۰۲ حدود ۳۹ هزار و ۶۰۰ دستگاه از اعضای خانواده پژو را برای مشتریان فاکتور کرده است اما در مدت مشابه سال گذشته حدود ۵۰ هزار و ۵۰۰ دستگاه از این خودرو به بازار عرضه شده است. بنابراین ایران خودرویی ها افت عرضه ای بیش از ۲۱ درصدی را در خانواده پژو به خود دیده اند

کد مطلب: 196472
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *