۰
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۲
شيرين يزدان بخش:

ایکاش «آشغال‌های دوست داشتنی» در جشنواره حضور داشت

ایکاش «آشغال‌های دوست داشتنی» در جشنواره حضور داشت

«شيرين يزدان بخش» برنده سیمرغ بلورین بازیگری زن در دو دوره جشنواره فیلم فجر درباره حضور خود در جشنواره پیش رو گفت: متاسفانه یکی از فیلم هایی که در آن بازی کردم به نام «آشغال های دوست داشتنی» به دلیل پرداختن به موضوع انتخابات سال 1388 از راهیابی به جشنواره فیلم فجر باز مانده است.
یزدان بخش در گفت و گو با پایگاه خبری فریادگر گفت : امسال من در سه فیلم «استرداد»، «ابرهای ارغوانی» و «آشغال‌های دوست داشتنی» حضور داشتم که متأسفانه از این میان «آشغال های دوست داشتنی» به دلیل موضوع آن که در خصوص انتخابات سال 1388 بود به مذاق هیئت انتخاب خوش نیامد و به جشنواره راه نیافت «ابرهای ارغوانی» ساخته سیامک شایقی نیز به دلیل پایان نیافتن مراحل فنی به جشنواره نرسید.
او که سال گذشته برای بازی در فیلم «بوسيدن روي ماه» مورد تحسین بسیار منتقدان قرار گرفت و ديپلم افتخار بهترين بازيگر زن را از جشنواره فيلم فجر دريافت کرد درباره این احتمال که همانند سال‌های گذشته در لحظه آخر این فیلم ها به جشنواره راه یابند، توضیح داد: شایعه خروج فیلم آشغال های دوست داشتنی به دليل پرداختن به موضوع انتخابات سال ۸۸ از چندی پیش به گوش ماه رسیده بود و هرچنداکنون نیز  شایعاتی هرچند کم رنگ مبنی بر گنجاندن فیلم در لحظه آخر در برنامه جشنواره وجود دارد ، اما این احتمال تنها در صورتی ممکن می شود که تهیه کننده فیلم یعنی بنیاد سینمایی فارابی بتواند  مسئولان را متوجه  بار طنز اثر و نحوه طرح ماجرای سال ۸۸ در آن به خصوص عدم حمایت از هیچ جریان خاصی در این فیلم ، بکنند.
بازیگر فیلم« جدای نادر از سیمین » درباره بازیگری خودش گفت : من هرگز هیچ علاقه خاصي به بازيگري نداشتم و تنها تماشاگر تئاتر بودم. افشين هاشمي براي فيلم سينمايي «لطفاً مزاحم نشويد» يک سال و نيم با من کشمکش داشت تا در اين فيلم بازي کنم . زندگي آرام من با سينما به هم ريخته است. با اصرار کارها را قبول می‌کنم و دچار سختي زيادي می‌شوم، کسي باور نمی‌کند که توان بدني ندارم و روند زندگی‌ام به هم می‌ریزد .
يزدان بخش تاکید کرد: در هر حال امسال این فیلم ها را بازی کردم که از میان آن‌ها فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» را بیش از دیگران دوست داشتم که ظاهراً بازخوردی از آن در جشنواره نخواهیم دید .
وی درپایان اظهار امیدواری کرد : من بدون علاقه و حتی دغدغه شخصی نسبت به بازیگری وارد این حرفه شدم اما امیدوارم بتوانم مسئولیت خطیر خود را در برابر مخاطبان به درستی انجام داده و پاسخ گوی محبت مخاطبان خود باشم .

کد مطلب: 19667
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *